Mensmurringer?

* Tone *

Tone
Desemberskatter 2016
Flere som har mensmurringer?
Kjenner det plager meg. Springer på do å sjekker hele tiden. Er så redd å blø. Hvor lenge har man disse murringene i svskapet?

Sniker fra juli. Jeg hadde mye av dette i starten. Ca frem til uke 12. For meg var kvalmen og murringene mitt "sikreste" kort på graviditeten.
Merker de innimellom nå også, men ikke like hyppige og kraftige som før. Er uke 27 nå. :) Lykke til!

Sniker fra juli. Jeg hadde mye av dette i starten. Ca frem til uke 12. For meg var kvalmen og murringene mitt "sikreste" kort på graviditeten.
Merker de innimellom nå også, men ikke like hyppige og kraftige som før. Er uke 27 nå. :) Lykke til!
Tusen takk for beroligende ord. Ja jeg får bare krysse fingre for att det går bra. Har Hatt to sa, så er nok ekstra på vakt.

Jeg har veldig mye murringer! Hadde litt før uke 5, men det var ikke så ofte og mye. men etter jeg bikket uke 5 har jeg veldig mye murringer store deler av dagen.
Har lest at det er livmoren som vokser :)

Jeg har veldig mye murringer! Hadde litt før uke 5, men det var ikke så ofte og mye. men etter jeg bikket uke 5 har jeg veldig mye murringer store deler av dagen.
Har lest at det er livmoren som vokser :)
Ja håper det er positivt:)
Godt det ikke er bare meg :-p

6 uker i dag. Har murringer her og. Veldig vanlig, selv om jeg skjønner godt redselen for å blø

Har også hatt murringer daglig fra jeg var 4+2. Ikke som mensmurringer, men mer en slags stølhet i mageregionen. Blir jo tullete og livredd for å miste, men det går seg nok til. 5+2 i dag ☺️ og puppene blir bare større. Hehe

Jeg hadde veldig mye murringer til jeg bikket 4+2
Nå er det fortsatt noe, men mye mindre.
Forrige svangerskap murret det til rundt uke 7 :-)

Back
Topp