Hva skjer??Nåååå hyler jeg snart. Blir en søvnløs natt tipper jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skjer??Nåååå hyler jeg snart. Blir en søvnløs natt tipper jeg
Gravid og deretter amming om jeg får det tilAah. Kanskje det. Prøv igjen når du kan ta medisinenesynes du er flink å strikke jeg
er det pga amming eller gravid du ikke kan ta?
Altså, sier ikke nei til "bortespa" hellerDu er inne på noe![]()
He he du gjør det jaGår snart konkurs![]()
Paraplytrille? Gavekort på no type familiepark-greier?Nope![]()
Takk for tipsJeg kjøpte to par kule vårsko til jentungen i går på spar kjøp til 300 kr. Gull.
Øret mitt er slemt! Skikkelig slemtHva skjer??![]()
Det er knallJa, ekstra cash![]()
God trim daFlott vakt. Kjempeslitengått masse også
![]()
NopeParaplytrille? Gavekort på no type familiepark-greier?
Ja det henger som regel sammenJaa :/ ødelegger ikke bare nattesøvnen men og dagen :/
Vært på jobb jaHar du fri i morgen?
Jobber du fullt?:
HahaOg hva hvis runde tall gir meg en slags tilfredsstillelse.
At jeg føler meg ferdig meg måneden dersom jeg klarer det og klar for en ny.
Blir litt rart dersom man stopper på 53 for eksempel..
53% ferdig, nei det går ikke helt
![]()
Ja ikke sant.. vi vet ikke om vi er ferdige vi. Har littt lyst på, men tenker sa at vi helst skulle gjort det ila 3-4 år til. Men samtidig føler jeg ofte at vi har litt nok også. Men tenker at hvis vi ikke får en til nå, kommer jeg kanskke til å angre om 10 år
Er jo ikke superkvalitet, men funker ute i søla nå iallefallTakk for tipsder skal jeg sjekke etterpå!
Alt hjelperMannen kjøper Pepsi max og jeg spiser ikke så mye snop nå som jeg gjordeer mest glad i brus, pink lady epler og god morgen yoghurt med mango og banan
![]()
Er nok sant.. men jeg syns det er litt skummelt å tenke på å ha 3 også!Det sies vel man angrer aldri på de man fikk men de man ikke fikk...?
Oh nå fikk jeg tips til ny trådEr jo ikke superkvalitet, men funker ute i søla nå iallefall![]()