Målte rundt frøkna til 58 cm, og 60 cm rundpinnen virket for lange så jeg måtte skifte til 40 cm rundpinne..Så bra!
Syns det lover godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Målte rundt frøkna til 58 cm, og 60 cm rundpinnen virket for lange så jeg måtte skifte til 40 cm rundpinne..Så bra!
Hjelper godt at du blander deg...Da er det bare å hive seg rundt!![]()
Jeg er egentlig ikke det.Men kan jo fortsatt være morgen selv om du er morgenfugl![]()
Så trist du må selge hestenføler meg litt tom, akkurat skrevet kontrakten for salg av hesten min... jeg hvet dette er for det beste men blir like vel lei meg av tanken å sende henne bort;(
Du kan måle hvor mange masker du har på 10 cm lenger nede der det er ferdig og passe utstrakt, og gange med masketallet og regne ut hvor stort det blir da.Målte rundt frøkna til 58 cm, og 60 cm rundpinnen virket for lange så jeg måtte skifte til 40 cm rundpinne..
Syns det lover godt![]()
Og her har vi alltid begynt kl 09Det er vanlig, trodde jeg. Alltid begynt på skolen 8.30 hele min skolegang så har ikke tenkt på at det kunne være noe annet.
Ødelegger dagen totaltDen er kjip. Tar liksom både dagen og kvelden
Det skjønner jeg godtØdelegger dagen totalt![]()
Hehe, det er fort gjort om man ikke følger medMen om ingen andre skravler blir jeg tatt for spamming, så nå må jeg være stille her...
Ja man er da ikke gjort av pengerLiksom litt grense for hvor mye man er villig til å gi for å sove...
Når alle blir stille, så er det er jaHehe, det er fort gjort om man ikke følger med![]()
Ikke akkurat forrykende tempo her inne neiMen altså, for to timer siden trengte vi knapt 350. Nå trenger vi 301. I dette tempoet tar det da seks timer. Vi må vel klare fortere? Kanskje Tamara kommer med ny grense for ny premie når vi klarer det ;-)
Hadde det vært så velJa man er da ikke gjort av penger![]()
Stemmer da ogsåDu kan måle hvor mange masker du har på 10 cm lenger nede der det er ferdig og passe utstrakt, og gange med masketallet og regne ut hvor stort det blir da.![]()
Vondt i hals og ørerStakkarhva feiler deg? God bedring
Så flottStemmer da også
Nysgjerrig nåBare drøyt 150 til. Dette må vi da snart klare,jeg vil se premier!!
Kan jeg komme på middag?247 innlegg igjen. Dere klarer vel det mens jeg lager middag? Taco i dagUlvesulten!
Slett ikke.Ikke akkurat forrykende tempo her inne nei![]()