Bestilt Troll Monica vugge

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Bestilte på Barnas hus i helga :) Hva slags syne bruker dere til vugger? Minste dyne? Tror vi går for dun. Ser de selger puter også, men er det heldig til små babyer? :(

Vi har troll nicole vugge☺ og har helsemadrass, og dundyne. Bruker den minste dyna (vogndyne) i vugga☺ etter hva jeg har forstått skal ikke babyer ha pute, men ofte følger som regel med, men kjekt å ha når nurket blir større☺ så vi har bare lagt det i skapet.

Babi skal ikke ha pute - tror mini begynte med det da han var 2 ❤️
Vi fikk vuggen i hus i går og vi kommer til å bruke den minste str på dynen

Vi har troll nicole vugge☺ og har helsemadrass, og dundyne. Bruker den minste dyna (vogndyne) i vugga☺ etter hva jeg har forstått skal ikke babyer ha pute, men ofte følger som regel med, men kjekt å ha når nurket blir større☺ så vi har bare lagt det i skapet.

Så på Kid sine minste dundyner og da kan man kjøpe dyne uten at det følger med pute også :) Usikker på om det er bedre å kjøpe dyne på barnebutikk, men vi er veldig fornøyde med Kud sine dundyner til voksne :)

Babi skal ikke ha pute - tror mini begynte med det da han var 2 ❤️
Vi fikk vuggen i hus i går og vi kommer til å bruke den minste str på dynen
Hva slags vugge? :)

Ja, ser de selger dyner uten at pute føler med. Merkelig at det lages putetrekk til sengesettene for 65 dynene :( Misvisende for oss intetanene førstegangsforeldre ;) :(

Bruker vogndyne i vogn, nestet (sleepyhead), og krybbe.
Tror vi landet på dun vi også. Men har ikke funnet rette enda. Tror jeg må der hvor vi kjøpte til Storesøster om jeg ikke liker dem de har på Kid eller Princess. Har ikke sett skikkelig på dem enda :)

Bruker vogndyne i vogn, nestet (sleepyhead), og krybbe.
Tror vi landet på dun vi også. Men har ikke funnet rette enda. Tror jeg må der hvor vi kjøpte til Storesøster om jeg ikke liker dem de har på Kid eller Princess. Har ikke sett skikkelig på dem enda :)
Del om du oppdager noen utrolig bra dundyner da :)

Hva slags vugge? :)

Ja, ser de selger dyner uten at pute føler med. Merkelig at det lages putetrekk til sengesettene for 65 dynene :( Misvisende for oss intetanene førstegangsforeldre ;) :(

Helt enig - de kunne spart seg bryet og de pengene! :p
Vi brukte frotté klut under der hodet til babi blir i tilfelle gulp. Greit å bare skifte en klut i stede for på hele senga

Vuggen vi kjøpte er brukt av ett barn før så fikk den for 600,- Troll Sarah rocking crib heter den

Helt enig - de kunne spart seg bryet og de pengene! :p
Vi brukte frotté klut under der hodet til babi blir i tilfelle gulp. Greit å bare skifte en klut i stede for på hele senga

Vuggen vi kjøpte er brukt av ett barn før så fikk den for 600,- Troll Sarah rocking crib heter den
Ja, lite vits i å bruke et fint putetrekk som gulpetørkle. Synes de myke frotteklutene på Kid som er blå eller rosa er så fine og deilige. Pleier å kjøpe de i sånne babygaver :)

Back
Topp