Ja trøtt etter å ha jobbet hele påsken, sene kvelder og tidlig opp og kun 1 fridag til å hente meg inn på før jobb igjen i morgen tidlig. Og da skulle selvsagt mini våkne grusomt tidligDet var tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja trøtt etter å ha jobbet hele påsken, sene kvelder og tidlig opp og kun 1 fridag til å hente meg inn på før jobb igjen i morgen tidlig. Og da skulle selvsagt mini våkne grusomt tidligDet var tidlig
Jeg ammer også liggende, men legger henne over i nestet når hun har spist ferdig. Ganske stabilt med 2-3 ganger på natta nå.Vel.. jeg ammer liggende, så jeg vet ikke heøt, men hun vil helst ha puppen som smokk store deler av natt. Din da?
Ja var det daJeg burde jeg og. Men så var det å legge vekk tlf da![]()
Det må man like ja!Å det er gøy. Liker liv
Det kan vi klareJa håper på det jeg også.
Ikke bare bareJa var det da![]()
Hadde jeg vært det hadde jeg klart det på første forsøkJeg har troen på deg, superwoman![]()
Komme hit du daLiker det godt jeg![]()
Da skal vi nok klare det.Det må vi
Veldig greit det daJeg ammer også liggende, men legger henne over i nestet når hun har spist ferdig. Ganske stabilt med 2-3 ganger på natta nå.
Yes det blir detDet må man like ja!Blir artig å se hva folk finner på da
vi har virkelig hatt våre runder med legging av ungene, det tok til tider laaaaaaang tid. Men nå er det "pusse tenner, gå inn i senga di mens jeg pusser den neste, inn og synge en sang, si god natt, og gå til den neste og gjenta.Ja ikke sant!![]()
Blir nok mye usaklig og. Men det gjør ikke noYes det blir det
Lang erfaringHaha, smart du er! Hadde noen jeg og, men har glemt de! Jada, skal prøve i hbert fall så får jeg se hvor langt jeg kommer
Tror det blir litt mye, kan bare skravle om kveldenTa 200 til for å være sikker![]()
Her tar hun smokken, så da sovner hun fort igjen etter ammingVeldig greit det dajeg gav opp nestet, for når hun først har fått puppen en gang på natta så blir hun så veldig urolig om jeg tar den bort. Så da får hun ikke sove i nestet igjen..
Sant detIkke bare bare
Veldig greit det dajeg gav opp nestet, for når hun først har fått puppen en gang på natta så blir hun så veldig urolig om jeg tar den bort. Så da får hun ikke sove i nestet igjen..
Liker holdnignen din. Er veldig enig! Og vet hvor godt det er når man har fått på plass alle rutiner og ting går seg til. For det gjør det jo til sluttvi har virkelig hatt våre runder med legging av ungene, det tok til tider laaaaaaang tid. Men nå er det "pusse tenner, gå inn i senga di mens jeg pusser den neste, inn og synge en sang, si god natt, og gå til den neste og gjenta.
Noen kvelder, som de siste to når jeg har vært alene med dem, "mye" styr med unger som var tørst/sulten/neseblod/skummel drøm", men normalt sett så er det god natt og ferdig. Og reelt sett, hvor mye "styr" er det, mot at vi på det meste vel brukte 1-2 timer?
Men det er bare en fase. Å amme henne i søvn gjør jeg glatt, og at det i brosjyren fra helsesøster om søvn sto noe om "å sovne selv" overser jeg uten å lese engang. Jeg samsover, ammer og ammer i søvn. Så samsover jeg og ligger med dem til de sovner. Så får de egen seng på eget rom og jeg sitter der inne til de sovner, før jeg i en periode sitter i gangen til de sover, før jeg altså tilslutt bare sier god natt og går opp. Jeg vet at det ordner seg etterhvert, så da stresser jeg ikke.
Hmmmmmmmm..... Får vi dele daTror det blir litt mye, kan bare skravle om kvelden