Like spennende hver gang. Førstemann var som snytt ut av faren da han var nyfødt, var prikk lik han. Spent på hvem neste ligner påDet skjønner jeg godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Like spennende hver gang. Førstemann var som snytt ut av faren da han var nyfødt, var prikk lik han. Spent på hvem neste ligner påDet skjønner jeg godt![]()
Du starter tidlig ser jegYey hentet tips til 11 tråder... bare 14 igjen da..
Jaa. Vi bor i nord norge, så kaldt store deler av året. Så ull er virkelig gull og blir brukt lenge. Derfor trenger jeg flere plaggSå bra
Da blir hun godt kledd i kulda
Hjemmestrikket er supert![]()
Håper på detAaah. Får håpe hun sovner snart
![]()
Åh, allerede!Yey hentet tips til 11 tråder... bare 14 igjen da..
Det skjønner jegJaa. Vi bor i nord norge, så kaldt store deler av året. Så ull er virkelig gull og blir brukt lenge. Derfor trenger jeg flere plagg![]()
Første jeg skal smake når jeg er av lavkarbo !Var veldig godt![]()
Gleder megSnart er du jo mamma igjenhar dere tenkt på navn?
Ikke santDet skjønner jeg
Ull kan man aldri få nok av![]()
Tenker du gleder degFørste jeg skal smake når jeg er av lavkarbo !![]()
Må jo det. Greit å ha noen forslagDu starter tidlig ser jeg![]()
![]()
Ja, popper vel opp når dere ser gutten iallefallGleder meg. Nja ikke helt enda. Sliter litt mer denne gang merker jeg
Snill du erVært å levert blomster og sjokolade til naboen , bare fordi jeg synes hun fortjente det
Satte den på trappen![]()
Åh, du er bare gulle god du Kengu ♡♡Vært å levert blomster og sjokolade til naboen , bare fordi jeg synes hun fortjente det
He he ja må jo legge it tidlig så ingen stjeler ideeneÅh, allerede!![]()
Ja, det er alltid like spennende. Storesøster er en blanding av oss to og lillesøster ligner nå mest på meg.Like spennende hver gang. Førstemann var som snytt ut av faren da han var nyfødt, var prikk lik han. Spent på hvem neste ligner på
Jaaa. Sjokoladeis♡♡Tenker du gleder deg![]()
Ikke dumt detMå jo det. Greit å ha noen forslag
Prøver hvertfall å være detÅh, du er bare gulle god du Kengu ♡♡
Hihih, så 1 april har du knappa alle gode temaene?He he ja må jo legge it tidlig så ingen stjeler ideene
Da blir hun nok veldig gladVært å levert blomster og sjokolade til naboen , bare fordi jeg synes hun fortjente det