Hva strikker du?I strikkingen igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva strikker du?I strikkingen igjen![]()
Han er på trening og ikke hjemme før i 10-11 tiden :-/. Men fant litt isEllers får du sende gubben på butikken![]()
Det trengs jo2 års sokker til frøknatil høsten
![]()
Ja synes jeg også men har gått utrolig fort. Er 24+2 idag allerede:-OEr det så kort tid igjen?:O
Synes du nettopp ble gravid![]()
Åh.da så. Men godt du fant is!Han er på trening og ikke hjemme før i 10-11 tiden :-/. Men fant litt is![]()
Ja helt enigDet hadde vært noe![]()
![]()
Oi, tida går utrolig fort altsåJa synes jeg også men har gått utrolig fort. Er 24+2 idag allerede:-O
Ja ikke santÅh.da så. Men godt du fant is!![]()
Det var kl 5, klokken var ikke stilt.Kommet en del ord da
Har du vært våken siden kl 4 eller har du fått sove litt?
Ikke tull en gang :-O. Følte det gikk senere med førstemannOi, tida går utrolig fort altså![]()
Hvis mannen hadde tatt turen på butikken såJa helt enig![]()
Ja. Har strikka 2 gensre med bukser. Og barnehagevotter (må ha noen til par) og noen par sokker/lester ogDet trengs jo![]()
Gud bedre.. Gå å legg deg kvinne!God kveld40 timer våken snart med jobb i mellom ! Det kjennes
Gå å legg deg, kvinne! Du trenger søvnGod kveld40 timer våken snart med jobb i mellom ! Det kjennes
Jeg synes også det gikk mye raskere andre gangIkke tull en gang :-O. Følte det gikk senere med førstemann
Var det daHvis mannen hadde tatt turen på butikken så
Problemet er at storesøster fortsatt er våken..
Jaa! Hvor ble det av tiden liksomJa synes jeg også men har gått utrolig fort. Er 24+2 idag allerede:-O