Hårpynt til baby.

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen som vet hvor jeg får tak i det? Så langt har jeg hårbånd. Men kunne tenke meg å sette en liten hårspenne i håret på min lille frøken på 8mnd.

Har sett litt på H&M men tror de hårspennene bare vil skli ut av håret hennes. Vet det finnes noen med borrelås. Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne? :)

Noen som vet hvor jeg får tak i det? Så langt har jeg hårbånd. Men kunne tenke meg å sette en liten hårspenne i håret på min lille frøken på 8mnd.

Har sett litt på H&M men tror de hårspennene bare vil skli ut av håret hennes. Vet det finnes noen med borrelås. Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne? :)

Nå husker jeg ikke helt sikkert hva butikken heter men kan det være claire? Den som selger creamie klær til barn... Der har de nydelig hårpynt :)

På Barnas Hus selger de hårspenne fra "Prinsessefin" og "Kjersti of Norway". De er kjempefine, og sitter som et skudd! Er sånn antiskli inni! Vesla mi bruker dem (hun har ikke mye hår) og allikevel sitter de hele dagen :) De er litt dyre, men de er verdt pengene :)

På Barnas Hus selger de hårspenne fra "Prinsessefin" og "Kjersti of Norway". De er kjempefine, og sitter som et skudd! Er sånn antiskli inni! Vesla mi bruker dem (hun har ikke mye hår) og allikevel sitter de hele dagen :) De er litt dyre, men de er verdt pengene :)
Stemmer det. De er ved kassa. Hoho passer bra at vi skal dit denne uka. Må ha refiler til bleiebøtta. Da skal jeg jaggu meg kjøpe med meg en eller to hårspenner. Hun har så mye hår :o og veldig lang lugg :p

Jeg kjøper sånne "hjemmelagde" på barnebutikker som har en liten gummikant slik at de ikke sklir i håret :)

Om du ikke trenger de ASAP anbefaler jeg virkelig etsy.com :)

Den lille prikken over i'en, de er helt supre!

Back
Topp