Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, han sa at dette kom til å gå bra så nå fikk jeg ikke ul igjen før uke 18!Så gøy, nå kan du bare slappe av og vite at alt er bra!gleder meg til jeg skal på UL.
Så fint! Fikk han allerede nå sett etter nakkefold, eller andre feil?Ja, han sa at dette kom til å gå bra så nå fikk jeg ikke ul igjen før uke 18!![]()
Nei han gjorde ikke det...Så fint! Fikk han allerede nå sett etter nakkefold, eller andre feil?
Sånn tenker jeg også. Jeg er henvist til tidlig ul men vet ikke hvor tidlig det blir siden jeg nå er i uke 8 og ikke har fått henvisning enda.. Men er uansett godt å se at alt er flott inni magen, uke 8, 14 eller 18.Nei han gjorde ikke det...
Tenker jeg nok får ul om 4 uker igjen, da jeg skal tilbake![]()
Tusen takk!!Sånn tenker jeg også. Jeg er henvist til tidlig ul men vet ikke hvor tidlig det blir siden jeg nå er i uke 8 og ikke har fått henvisning enda.. Men er uansett godt å se at alt er flott inni magen, uke 8, 14 eller 18.gratulerer med et flott ultralydbilde og hjertelyd.
Ja, gjør nok det!Åh, gratulerer, så fantastiskDu må jo sveve på DEN rosa skya akkurat nå
![]()