Gudle i magen
Elsker forumet
Hvordan skal dere gjør det med babyen for å ikke få flatt hode ? En bytter jo selvsagt side på det ,hver gang den sover men lure på om eg skal gå få babydorm puta . Er livredd babyen skal bli skeiv i hode .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er en problemstilling jeg aldri har hørt om.
Alt man må tenke på..
Meg og.Ja, det tenkte jeg også...
Samme her. Vi brukte utrolig mye tid på å trene opp begge sidene av nakken, brukte pute og hadde alle lekene på den siden han helst ikke ville ha hodet etc. Ga resultater ganske fortHer var det låsninger som gjorde at hun ble litt skeiv i bakhodet. Men bra nåmåtte bruke pute, øve på leke og ligge på andre siden enn favorittsiden hennes. Hun lå masse i mageleie minstefrøkna, så skulle ikke stå på det. Det hjelper mye
hun elsket å ligge på magen oppå oss
![]()
Aha men mannen din hjalp en del vil jeg troSamme her. Vi brukte utrolig mye tid på å trene opp begge sidene av nakken, brukte pute og hadde alle lekene på den siden han helst ikke ville ha hodet etc. Ga resultater ganske fortMannen min er osteopat, så han behandlet han selvsagt med jevne mellomrom.