Sykemeldt?

Blirdettre?

Forelsket i forumet
Er noen av dere sykemeldt pga kvalme ennå? Er veldig usikker på om jeg orker jobb i morgen. Hadde jeg hatt en kontorjobb, hadde det nok godt fint, men jeg er lærer i ungdomsskolen. Jeg kan ikke sette meg ned når kvalmen kommer, men må stå i det i 90 min før jeg får en liten pause. Vil ikke at de skal avsløre meg ennå heller. De er 15-16 og vi har hatt om sex og svangerskap i høst... ;)

Jeg ble dessverre sykemeldt uka før påske, pga svangerskapskvalme. Må nok se meg nødt til å forlenge denne da formen fremdeles er elendig. Kvalm konstant, hele døgnet :-\
Jeg jobber i barnehage. Sliter med å ta meg av min egen datter på 6år pga denne kvalmen. Hun lurer stadig på hvorfor mamma er så kvalm hele tida og kaster opp :p

God bedring til deg :)

Er noen av dere sykemeldt pga kvalme ennå? Er veldig usikker på om jeg orker jobb i morgen. Hadde jeg hatt en kontorjobb, hadde det nok godt fint, men jeg er lærer i ungdomsskolen. Jeg kan ikke sette meg ned når kvalmen kommer, men må stå i det i 90 min før jeg får en liten pause. Vil ikke at de skal avsløre meg ennå heller. De er 15-16 og vi har hatt om sex og svangerskap i høst... ;)
Jeg er også usikker på om jeg blir sykemeldt nå denne uka. Hadde jeg ikke tatt meg ferie i påska så hadde jeg definitivt vært sykemeldt... Har bare ligget i senga og på sofaen:p Jeg har tre jobber innenfor samme bedrift, mye kontor arbeid, men veldig mye stress... What to do!:p

Jeg ble dessverre sykemeldt uka før påske, pga svangerskapskvalme. Må nok se meg nødt til å forlenge denne da formen fremdeles er elendig. Kvalm konstant, hele døgnet :-\
Jeg jobber i barnehage. Sliter med å ta meg av min egen datter på 6år pga denne kvalmen. Hun lurer stadig på hvorfor mamma er så kvalm hele tida og kaster opp :p

God bedring til deg :)
Takk :) det samme til deg!
Det høres grusomt ut! Jeg har ikke kastet opp enda. Da hadde jeg ikke vært i tvil om å bli hjemme. Men har en kvalme som kommer og går, verst på morgen og kveld. Synes det er vanskelig. Vil ikke risikere å komme på jobb og måtte dra igjen. Da blir jeg jo avslørt ;) Men så blir det feil å være her hjemme også hvis formen er ok... Tror jeg bare må vente å se hvordan det går i morgen tidlig når jeg må stå opp tre timer tidligere enn i dag .

Jeg er også usikker på om jeg blir sykemeldt nå denne uka. Hadde jeg ikke tatt meg ferie i påska så hadde jeg definitivt vært sykemeldt... Har bare ligget i senga og på sofaen:p Jeg har tre jobber innenfor samme bedrift, mye kontor arbeid, men veldig mye stress... What to do!:p
Ja, det er ikke så lett å vite hva man bør gjøre...

Lurer på dette selv jeg. Påsken har jeg tilbringt på sofan pga konstant kvalme. Gruer meg til jeg skal på jobb i morgen. Jobber som frisør, så da står jeg over kunder i 7,5 time å må smil og lat som ingenting. :p Heldigvis vet sjefen min at jeg er gravid da. :)

Eg er vell forberedt på det snart, kvalmen begynner å ta seg litt og litt opp :/ Men skjønner godt du ikkje orker å stå så lenge oppreist og snakke til ein klasse om du har begynt med kvalmen.
Eg skal reise på jobb i morgen og jobbe 12 timer til dagen i 14 dager i strekk og kjenner eg kommer aldri til å holde ut :p Men skal prøve, og får heller bare komme heim igjen om det ikkje går.. Har heldigvis ikkje så stressende jobb, men kan bli tunge løft så må kansje fortelle om graviditeten på jobb allerede no.

Takk :) det samme til deg!
Det høres grusomt ut! Jeg har ikke kastet opp enda. Da hadde jeg ikke vært i tvil om å bli hjemme. Men har en kvalme som kommer og går, verst på morgen og kveld. Synes det er vanskelig. Vil ikke risikere å komme på jobb og måtte dra igjen. Da blir jeg jo avslørt ;) Men så blir det feil å være her hjemme også hvis formen er ok... Tror jeg bare må vente å se hvordan det går i morgen tidlig når jeg må stå opp tre timer tidligere enn i dag .
Har det som deg, den kommer og går. Har måttet gå hjem fra jobb et par ganger allerede, og har bare lagt på sofaen i påsken. Kaster ikke opp, men blir så sliten av det! :/ Lurer på om jeg skal be om redusert arbeidstid. Jobber i butikk, og er alene på morgenene. Blir jo bare stressa av tanken på å stå der og bli dårlig

Brukt egenmelding, ikke fått i meg så mye mat eller drikke.
Jobber i hjemmesykepleien. Og stresset der gjør det ikke spesielt bedre!

Jeg har vært sykemeldt i snart to uker. Det ble helt umulig for meg å skulle gå på jobb. Vanskelig å ta vare på andre syke mennesker, når man sliter med å ta vare på seg selv...

Jeg ble sykemeldt i dag. En uke i første omgang :) kjedelig, men nå som kvalmen er i gang og jeg er så trøtt føler jeg at jeg ikke har krefter til å bidra nok på jobb. Får komme sterkere tilbake :)

Ble sykmeldt i dag.. Kvalmen er godt i gang, kasta opp og bare følt meg helt uttafor. Håper det ikke er så lenge til jeg kan komme meg tilbake, blir lange dager..

Huff, føler virkelig med dere :confused1 Plages veldig med kvalme selv, men er så heldig at jeg ikke jobber. Er hjemme med sønnen på 19 mnd (blir jo en del jobbing det også da ;) ), men jeg har i hvert fall muligheten til å ta en pause når kvalmen blir for ille..
Jeg kan garantere at jeg hadde vært sykmeldt med denne kvalmen hvis jeg hadde hatt jobb..

Vurderer og snakke med lege imorgen, er kvalm hele dagen og føler meg mer i veien på jobb.. Og togturen fram og tilbake :depressed:

Jeg dro på jobb i dag, og det gikk greit. Ble selvfølgelig en ekstra hektisk dag pga andres sykefravær...Så nå er jeg kvalm igjen og har hodepine. Prøver å holde ut resten av uka. Elevene skal ha en viktig prøve på fredag som jeg gjerne vil forberede de best mulig til.

Back
Topp