Sykemeldt?

Blirdettre?

Forelsket i forumet
Er noen av dere sykemeldt pga kvalme ennå? Er veldig usikker på om jeg orker jobb i morgen. Hadde jeg hatt en kontorjobb, hadde det nok godt fint, men jeg er lærer i ungdomsskolen. Jeg kan ikke sette meg ned når kvalmen kommer, men må stå i det i 90 min før jeg får en liten pause. Vil ikke at de skal avsløre meg ennå heller. De er 15-16 og vi har hatt om sex og svangerskap i høst... ;)

Jeg ble dessverre sykemeldt uka før påske, pga svangerskapskvalme. Må nok se meg nødt til å forlenge denne da formen fremdeles er elendig. Kvalm konstant, hele døgnet :-\
Jeg jobber i barnehage. Sliter med å ta meg av min egen datter på 6år pga denne kvalmen. Hun lurer stadig på hvorfor mamma er så kvalm hele tida og kaster opp :p

God bedring til deg :)

Er noen av dere sykemeldt pga kvalme ennå? Er veldig usikker på om jeg orker jobb i morgen. Hadde jeg hatt en kontorjobb, hadde det nok godt fint, men jeg er lærer i ungdomsskolen. Jeg kan ikke sette meg ned når kvalmen kommer, men må stå i det i 90 min før jeg får en liten pause. Vil ikke at de skal avsløre meg ennå heller. De er 15-16 og vi har hatt om sex og svangerskap i høst... ;)
Jeg er også usikker på om jeg blir sykemeldt nå denne uka. Hadde jeg ikke tatt meg ferie i påska så hadde jeg definitivt vært sykemeldt... Har bare ligget i senga og på sofaen:p Jeg har tre jobber innenfor samme bedrift, mye kontor arbeid, men veldig mye stress... What to do!:p

Jeg ble dessverre sykemeldt uka før påske, pga svangerskapskvalme. Må nok se meg nødt til å forlenge denne da formen fremdeles er elendig. Kvalm konstant, hele døgnet :-\
Jeg jobber i barnehage. Sliter med å ta meg av min egen datter på 6år pga denne kvalmen. Hun lurer stadig på hvorfor mamma er så kvalm hele tida og kaster opp :p

God bedring til deg :)
Takk :) det samme til deg!