Bursdagsselskapet ble avlyst

dck

Blir kjent med forumet
Jeg var så lei meg igår. Jeg brukte to dager til å lage mat. Mannen min ble lei fordi jeg vært på kjøkkenet nesten hele tiden sa han. Hvorfor lagde jeg så mye mat? Han sa at han ville nesten kastet maten til søppel, da ble det krangling. Jeg spurte han tilbake om skulle jeg kaste maten nå da?(det var to timer for selskapet). Han sa det var forsent. Da, skulle jeg ringte vennene mi og si at selskapet ble avlyst, men han tok telefonen min og kastet det. Han ringte familie hans og fortalte at selskapet var avlyst. Ah, jeg gråte så mye.. Det var en trist bursdag jeg hadde noensinne.

Jeg var så lei meg igår. Jeg brukte to dager til å lage mat. Mannen min ble lei fordi jeg vært på kjøkkenet nesten hele tiden sa han. Hvorfor lagde jeg så mye mat? Han sa at han ville nesten kastet maten til søppel, da ble det krangling. Jeg spurte han tilbake om skulle jeg kaste maten nå da?(det var to timer for selskapet). Han sa det var forsent. Da, skulle jeg ringte vennene mi og si at selskapet ble avlyst, men han tok telefonen min og kastet det. Han ringte familie hans og fortalte at selskapet var avlyst. Ah, jeg gråte så mye.. Det var en trist bursdag jeg hadde noensinne.
Så trist:( aldri hørt på maken. Hvorfor reagerte han slik? Tror jeg hadde sendt han vekk for noen dager . Uker år? Håper du har det noe bedre nå

Så trist:( aldri hørt på maken. Hvorfor reagerte han slik? Tror jeg hadde sendt han vekk for noen dager . Uker år? Håper du har det noe bedre nå

Han er bare lei seg sa han. En veldig trist bursdag og påsken

Var det din bursdag? Så utrolig trist å høre at bursdagsselskapet ble avlyst.

Jeg forstår at han er trist, men syns ikke det er en god nok grunn til å oppføre seg sånn!
Skjønner veldig godt at du gråt!! Veldig leit å lese :(

Var det din bursdag? Så utrolig trist å høre at bursdagsselskapet ble avlyst.

Jeg forstår at han er trist, men syns ikke det er en god nok grunn til å oppføre seg sånn!
Skjønner veldig godt at du gråt!! Veldig leit å lese :(

Ja, det var min bursdag. Ikke lett å gå videre enda :(

Det er veldig forståelig!! Syns det er utrolig slemt hvordan han oppførte seg! Hva var årsaken til at han ble så sint?

Jeg tror han ble lei seg å passe på med babyen i mens jeg lagde mat. Og han var bare lei seg å se meg på kjøkkenet hele tiden.

Hvorfor all verden avlyste du selskapet du hadde jobbet for å lage til i to dager, er vel ikke mannen din som bestemmer hvordan du skal feire bursdagen din? Om min hadde begynte å klage for at jeg styrte for mye hadde jeg heller bedt han om å dra!

Jeg kunne kanskje gjøre det, å be han til å dra. Men jeg ville ikke gråte til gjestene heller.

Så trist å lese. Du hadde jo virkelig stått på og ordnet i stand. Håper du fikk en ordentlig unnskyldning, syns den oppførselen var veldig dramatisk og rett og slett uakseptabel... Klem

Jeg tror han ble lei seg å passe på med babyen i mens jeg lagde mat. Og han var bare lei seg å se meg på kjøkkenet hele tiden.
Unnskyld, men synes han høres ut som en skikkelig tosk. Han må da tåle å kunne passe på barnet deres mens du lager til selskap, og om han ville tilbringe tid med deg kunne han da virkelig ha hjulpet til på kjøkkenet sammen med deg!

Back
Topp