Dåpsgaver

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Sender dere rundt ønskeliste? Hva ønsker dere dere? Og hva ønsker dere dere fra besteforeldrene? Kjedeligste jeg selv vet er når folk ikke vet hva de ønsker seg

Vi har ikke tenkt på hva vi ønsker oss enda, med unntak av en god sangbok for barn ❤ dette er vår første, så vi har glemt teksten på veldig mange sanger!

Ellers blir vi nok å ønske henne penger, smykkeskrin, Eventyrbok... Ja, "klassikerene" :)

Nei, sender ikke ønskeliste. Svarer penger til de som spør. Det teiteste jeg vet om er slike bokser med "min første hårlokk" ol. Hva skal man med slik drit liksom? :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi ønsker oss ikke sånne ting i sølv som bare står på pynt... Men smykker og smykkeskrin, eventyrbok osv. Jeg blir nok ikke å skrive ønskeliste, bare si at vi ønsker oss ikke typiske ting i sølv som bare blir stående. Men synes dåp er lettere for jenter, synes man kan gi så mye mer til de enn til guttene....

Vi sier til folk hva vi ønsker oss, sender ikke liste. Noe av det vi ønsker oss er penger, sang/eventyr bok, fjellreven barnehage sekk og kanskje et koselig første serviset med skål, skje, gaffel og kopp :)

Ja sender ut ønskeliste. Ønsker klassikere:) sann rull til å ha dåpsattesten i, sann min første hårlokk og min første tann boks. Fat med bilde i midten og rundt er det gravert inn dåpsdato, vekt, lengde, og fødselsdato. sparebøsse. Alle disse ønsker vi oss i tinn så vi slipper å pusse ;) vi ønsker en ting i sølv og det er en skei :) og så ønsker vi oss bob medlemskap (sann bolig greie, så det blir lettere å få studentbolig når den tid kommer). Hadde vi hatt jente hadde vi ønsket oss smykker og smykkeskrin også, føler ikke det passer til gutt..

Nei, sender ikke ønskeliste. Svarer penger til de som spør. Det teiteste jeg vet om er slike bokser med "min første hårlokk" ol. Hva skal man med slik drit liksom? :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Hahaha! Så enig. Forrige gang når noen spurte sa vi bare "noe nyttig eller et minne, men ikke sånn til tenner og Gud veit hva". :P

Nei.. vet bare at vi ikke ønsker ting i sølv. Aldri om jeg kommer til å pusse og gnikke på det likevel. Da ønsker vi heller penger og ting hun får bruk for :-)

Back
Topp