Har dere navnet klart?

Softis

Forumet er livet
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Vi har et jentenavn klart siden det ble gutt sist. Guttenavn sliter vi med. :-)

Nei :p kommer til å slite med guttenavn. Jentenavn blir noe lettere. Caroline, Eline og Nora har vært diskutert :)

Nei, har ikke begynt med det ennå. Tror også vi kommer til å slite med å bli enige :p

Har jentenavnet klart, men ikke guttenavn :)

Nei, det har vi ikke begynt å tenke på. Vi sleit med å navngi hunden vår - følte navnet var så viktig fordi det skal henge ved han så lenge - så da blir det jo å spennende å finne på navn til en baby :p

Har tenkt på navn lenge. Sist fant vi ikke guttenavn som vi falt helt for, så da var det bra det viste seg å være jente ;)
men nå har jeg i alle fall flere forslag til både gutte- og jentenavn, så da får vi se hva det blir til slutt :p

Hvilke to spåk da? Det problemet hadde jeg også med mine to gutter da jeg fikk dem med eksen min..
Tysk og norsk. Så ikke så vanskelig, men er enkelte bokstaver som blir forskjellige. S, u, o osv. Jeg er litt sær og vil at navnet uttales likt av begge familier :p

Ønsker dere å vite kjønnet? Vi skal prøve å ikke vite det denne gangen..
Skal vite om det er mulig, men er ikke krise om babyen er sjenert. Er nummer to, så greit å vite om vi må kjøpe inn noe blått :)

Back
Topp