Monique33
Gift med forumet
Det gjorde det her å istad, men nå dukket plutselig sola oppHer blåser det sidelengs med sprutregn. Tror likesågodt jeg bare blir i pysjen i dag..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde det her å istad, men nå dukket plutselig sola oppHer blåser det sidelengs med sprutregn. Tror likesågodt jeg bare blir i pysjen i dag..![]()
Det var min kjære å, så han fikk sove ut til kl.12 i dagHer var gubben på jobb som dørvakt i går kveld så han fikk sove litt lenger. Jeg får heller prøve å sove litt lenger neste uke
Her var gubben på jobb som dørvakt i går kveld så han fikk sove litt lenger. Jeg får heller prøve å sove litt lenger neste uke
Haha desverre jaom jeg får si det.
Snart 30 going 13neida haha.
Her vekket jeg han nærmere 11.30Det var min kjære å, så han fikk sove ut til kl.12 i dag![]()
Haha jeg blir 29 å bussjåføren spør stadig vekk "barn?" Hoho I wishKjekt å se ung ut. Får ofte høre jeg ikke ser gammel nok ut til å ha gått 3 år på høyskoleog det er jo snart 10 år siden jeg var ferdig
![]()
Haha jeg blir 29 å bussjåføren spør stadig vekk "barn?" Hoho I wish![]()
Kjekt å holde seg ungkanskje vi slipper å bruke penger på botox da
neida
![]()
Haha kjipt å bli busta hvis jeg kjøpte barnebillett og det evnt skulle blitt kontrollHehe.. Greit med barnebillett vel?
Kommer nok ikke til å bruke botox like vel jeg da![]()
Sitter i bilenStår og lager panna cotta, hva driver dere med?
Blir lite skravling på megApropo tall på antall innlegg så var gårsdagens tall langt bedre enn fredagens tall. Jeg utfordrer dere til å skravle enda mere i dag. Dere må jo begynne å øke tempoe litt pga april![]()
![]()
![]()
![]()
Kos dere på besøkHåper det blir koselivi er påtur til svigers nå. De skulle egentlig komme hit, men orka tydeligvis ikke. Så vi må dit..
Regner med det, jaDu klarer det nok uten problem
Kos dereAlt er klart og gjestene kan bare komme
Da går det ihvertfall rette veienApropo tall på antall innlegg så var gårsdagens tall langt bedre enn fredagens tall. Jeg utfordrer dere til å skravle enda mere i dag. Dere må jo begynne å øke tempoe litt pga april![]()
![]()
![]()
![]()
Godt hun vokser og legger på segVeide oss forresten jeg.
Jeg er 6,1 kilo tyngre når jeg holder henne
Det antyder at hun er en god kilo tyngre enn søstra på samme alder...
Men begge fulgte/følger de sin egen kurve så det er helt greit