Her var gubben på jobb som dørvakt i går kveld så han fikk sove litt lenger. Jeg får heller prøve å sove litt lenger neste ukeHerlig. Her sto mann og barn opp 930jeg fikk ligge litt lengre siden jeg har vært mye våken med babyen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her var gubben på jobb som dørvakt i går kveld så han fikk sove litt lenger. Jeg får heller prøve å sove litt lenger neste ukeHerlig. Her sto mann og barn opp 930jeg fikk ligge litt lengre siden jeg har vært mye våken med babyen.
Hehe, sunt med litt egne meningerDa har jeg hatt dagens første utbrudd fra mini. Hylte i 10 min fordi han ikke klarte å klatre opp på stuebordet og krype rundt der og heller ikke fikk lov.
Ja, tenk!!!Går du under kategorien normal??? :O hihi
Herlig med litt babykos jaJa slike ting kan man ikke drive meg vettuIkke det, han har godt av den flaska og så er det ganske kos ❤
Herlig med litt babykos ja
Han er så nydelig atte![]()
Håper det blir koseliJeg og tuppa skal i bursdag,dattera til søskenbarnet mitt fyller 6 år![]()
Dere da?
Håper du har fått ham opp nåJa kjente jeg trengte det. Får kanskje vurdere å sparke liv i gubben også snart
![]()
Sykkeltur frister ikkeHva! Skal du ikke ta de med på sykkeltur i dag???![]()
Ser du så ung ut?Haha tror jeg kommer til å vise leg til jeg er 50![]()
Bussjåføren spør fortsatt om jeg er barnhøhø
![]()
Sykkeltur frister ikke![]()
Ja nå er han oppe og ute og lufter hundenHåper du har fått ham opp nå![]()
Haha desverre jaSer du så ung ut?
Heldige duuu![]()
Du klarer det nok uten problemJeg må dobbelttelle tråder, tror jeg er på 15 akkurat.
Men det ryker sikkert på et par til i løpet av mnd så det er nok innafor. Og de 800 ser jeg ikke som cås ille, jeg er over 700 alelrede og mange dager igjen
Du er skumlere enn jeg troddeHvem har sagt jeg skal inn?![]()
He he å fillernMakan å dere prater bak min rygg!!![]()
HeiHeihei! Hva skal dere idag da?
![]()
God mrogenGod morgen.
Eller noe sånn
Kroppen min har ikke sommertid inne enda. Feriemodus har den også.
Babyen... Er åpenbart klar for en ny dag etter normale tider for hverdag i sommertid.
Kvikk lunsj med blåbær tipper jegHvilken snakkes det om nå? (orker ikke bla tilbake)
Hvor gamle er de?Mi gjør det innimellom. Men stort sett sover hun til 06..
Vaske hus ja! Det vurde jeg gjort også. Får se hva dagen bringer. Er jo som sagt alene med lillemor, og er dårlig vær ute så..