49 dager igjen til 12 fullgåtte uker 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
22 dager!Har nedtelling på mobilen
![]()
Hvordan får du nedtelling?
Jeg har Big day lite hvor jeg teller ned til 12+0 og en som heter Dreamdays til nedtelling til tul i uke 9. Synes det er kjekkere å telle dager enn uker. Det ser så lenge ut med uker![]()
Jeg bruker days left appenHvordan får du nedtelling?
Jeg bruker days left appenkan legge til widget på hjem skjermen, veldig enkelt å greit
![]()
12 fullgåtte slik jeg har forstått det ihvertfall. Jeg sier heller ikke at jeg er i uke 12 før det da. Blir helt feil for meg å si det på den måten...Dumt spørsmål sikkert, men den magiske grensa er på når man er i uke 12, ikke 12 fullgåtte uker?
12 fullgåtte slik jeg har forstått det ihvertfall. Jeg sier heller ikke at jeg er i uke 12 før det da. Blir helt feil for meg å si det på den måten...
12+0 så er jeg 12 uker. Blir feil for meg å si den 13. Uka akkurat på samme måte som jeg aldri ville sagt at jeg er i 34. året. Blir bare rart for meg.Når man har starta på uke 12, så er man på den 13 uka, så jeg ville sagt at det var når man starter på uke 12.