Mhm det er hun virkeligJa jeg trur vi må det. Hun er litt av en håndfull...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm det er hun virkeligJa jeg trur vi må det. Hun er litt av en håndfull...
Du også når du legger degDu får sove godtNatt natt
![]()
Du også når du legger deg![]()
Litt tid går det jo men jeg skravler i pause, pp kvelden, på dagtif når jeg er alene osv
Aktig skravletråd hvor det gikk fort noen (mange) kvelder i uka. Og nedprioritert husarbeid.... jeg er ingen god husmor så her i huset bedrives skippertakSkjønner ikke det er mulig jeg.. Ser jo endel har mange.. Men jeg kunne ikke sitte mer med mobilen føler jeg.. Da rekker jeg jo ikke husarbeid leking mating jobb osv .. Hvordan?
En halvtime her i skravletråden når det er tempo, så få man lett mange innlegg. Bare å kaste seg inn og begynn å svar noen![]()
God bedring til de syke
Aktig skravletråd hvor det gikk fort noen (mange) kvelder i uka. Og nedprioritert husarbeid.... jeg er ingen god husmor så her i huset bedrives skippertak
I pausa mi må jeg bare spise og så er det påan igjen.. På kveldene prøver jeg men er jo og andre ting jeg må gjøre. Men blir vel enklere når babyen er større![]()
Vi får nå seTakk for det, trur ikke det blir veldig seint i dag![]()
Du har vel nok å gjøre da ja om ikke du skal rydde også. Masse god bedring til barnet![]()
Spiser ogsåi pausa men taster samtidigI pausa mi må jeg bare spise og så er det påan igjen.. På kveldene prøver jeg men er jo og andre ting jeg må gjøre. Men blir vel enklere når babyen er større![]()
Takk. Ble pupp på den ene og Cosylan på den andre. Håper de begge sover i natt
Ingen husmoremne her heller![]()
Spiser ogsåi pausa men taster samtidig
Jeg skulle egentlig ønske jeg var det, og hadde trolig hatt mer glede av om jeg brukte tiden på huset enn skravling. (Selv om skravlingen har gitt meg noen premier da)
Får håpe de sover godt nå ja![]()
Virker ikke som det blir ei rolig nattCosylan har vist dårlig effekt og minste er veldig urolig