Fortalt den vordene far?

* Tone *

Tone
Desemberskatter 2016
Har dere fortalt, eller er han med på testinga?

Her er pappaen på kveld skift. Ferdig kl elleve. Når han kommer hjem får han årets påske egg, iom jeg reiser vekk til søndag.

d707246a8fbf944f9c40d29815fc20a6

03b0f7e2506d051c2ba2e3e8254c279e

I og med at det er prøverør er han med på prosessen og fikk vite det med en gang. :) men han skjønte at det hadde klaffet før testen da pga min væremåte :p

I og med at det er prøverør er han med på prosessen og fikk vite det med en gang. :) men han skjønte at det hadde klaffet før testen da pga min væremåte :p
Skjønner den:) da er det nok en ting man gjør sammen. Gratulerer så masse.

Sa det ved første positiv test :D han så ikke streken da, så han trengte et par dager ekstra :p hehe

Har dere fortalt, eller er han med på testinga?

Her er pappaen på kveld skift. Ferdig kl elleve. Når han kommer hjem får han årets påske egg, iom jeg reiser vekk til søndag.

d707246a8fbf944f9c40d29815fc20a6

03b0f7e2506d051c2ba2e3e8254c279e
Tidenes påskeegg! :-)

Jeg venter til i morgen. En test til...
Vi har vært igjennom så mye nå og det blir mange bekymringer og glede av dette.
Må være 110% sikker.

Tidenes påskeegg! :-)

Jeg venter til i morgen. En test til...
Vi har vært igjennom så mye nå og det blir mange bekymringer og glede av dette.
Må være 110% sikker.
Masse lykke til:) det går nok fint. Du får legge ut bilde av morgen dagens test:-D sjønnet det med bekymringer. Du har jo en noe vond historie. Men får håpe dette går bra:)
Har mistet to ganger og exu en, så merker jeg ser etter blod ved hvert dobesøk. Baah.. blir lange uker. Å mannen her blir nok noe uroet han også, han ser jo hvor lei meg jeg har blitt før:-(

Masse lykke til:) det går nok fint. Du får legge ut bilde av morgen dagens test:-D sjønnet det med bekymringer. Du har jo en noe vond historie. Men får håpe dette går bra:)
Har mistet to ganger og exu en, så merker jeg ser etter blod ved hvert dobesøk. Baah.. blir lange uker. Å mannen her blir nok noe uroet han også, han ser jo hvor lei meg jeg har blitt før:-(
Ja, veldig lange uker!
Godt å ha forumet da :-)

Han fikk vite det med en gang siden det er assistert befruktning :)

Han fikk vite det med en gang:) Vi har mistet 2 ganger før så jeg klarte ikke vente med å si noe:)

Fortalte den vordene far i går og han ble overlykkelig :-)
Og vi er begge overrasket over hvor fort det gikk! :-)

Her fikk han vite med en gang da vi har hatt assistert befrukting :-)

Testa i dag tiiiidlig. Vekte han opp for å si at: Du skal bli pappa igjen!
Vet ikke om det helt har gått opp for han, vi får se når han våkner ordentlig senere ;p

Han fikk vite det ca 30sek etter meg, hylgråt av glede og sprang inn på soverommet hvor han lå å sov, og jeg sa "den er positiv"! Skal si han våknet fort ;-)

Back
Topp