Skravletråd Mars!

Da er middagen fortært og jeg må dra og handle.
Snakkes i kveld

Huff stakkars :( N har vært mye dårlig selv, men vi har ikke merket noe astma enda. Min kom i tenårene og kun vært i bakgrunn eller ved fysisk aktivitet. Ikke gøy når de er mye syke :( masse god bedring :)
Okei.Trasig med syke barn. Var ingen tvil om astma her, hører lett på pusten hans.
takk<3

Er det noen som har forslag til noen gode middager som passer for meg og småen på straks 8 mnd? Må ha minst 3 middager som jeg må få handlet på lørdag. Gjerne tips til noe god lunsj også. Er så matlei at jeg kommer ikke på noe akkurat nå :P

Ja:) bare at nå er jeg dødssliten og har ei frøken som er sur og våken. Og nekta lur mer enn 2 minutter. Så nå er det nedtelling til hun legger seg for natta. Dumme er bare at da stikker gubben av
Jeg har en veldig våken frøken :p vært våken siden 15:15. Haha hun burde være trøtt nå :p sur er hun også hvis jeg går ut av rommet.

Okei.Trasig med syke barn. Var ingen tvil om astma her, hører lett på pusten hans.
takk<3
Husker jeg var konstant syk til 18 år da bedret det seg. Var sånn med deg og? Føler han seg bedre? :)

Ikke løk??? :(

Er villig til å la med kjøpe for mye rart ;) Knegg:
Ikke annen løk enn den som er i pizzasausen vanligvis. Vi har vel hatt det også, men hverken jeg eller ungene setter pris på det, så bare en del til mannen. (og deg)

Back
Topp