Da er middagen fortært og jeg må dra og handle.
Snakkes i kveld
Snakkes i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gjør det virkelig!Åååh så moronå går det unna her
![]()
Oh, yes!Oj oj oj. Nå går der fort i svingene![]()
Æsj daSnart ferdig med pakking nå. Hurra !
Fant ut at slalomstøvlene til kb er for små![]()
Ja jeg er kjempe fornøydSå deilig med mye dag jobbing da![]()
Håper litt søvn gjorde ham godtHåper søvn gjør underverker for OJ. nå. Må bare sove så lenge han vil...
Det er jo veldig braHan er vel 13 mnd for han starter nok ved oppstart midten av august. Så har jeg perm hvertfall 1 mnd etter barnehagestart så blir rolig start for hans del![]()
Okei.Trasig med syke barn. Var ingen tvil om astma her, hører lett på pusten hans.Huff stakkarsN har vært mye dårlig selv, men vi har ikke merket noe astma enda. Min kom i tenårene og kun vært i bakgrunn eller ved fysisk aktivitet. Ikke gøy når de er mye syke
masse god bedring
![]()
Han har 39 i temp nå så kunne vært verre.Håper litt søvn gjorde ham godt![]()
Da kommer jeg til deg åVi skal også ha pizza!!!!!!!!
Ikke løk???I konkurransen mot deg taper nok vår mat.
Her er det pizza med ferdig pizzasaus, kjøttdeig og ost helt enkelt. Mulig å få papirka på halve kanskje
Så du er villig til å la deg kjøpe for en middag?
Hva ønsker du å spise?
Mange plasser du må innom for pizza her ogsåDa kommer jeg til deg åSkikkelig lyst på pizza
![]()
Så deilig for dereJaanå har jeg og gubben funnet en dato OG barnevakt! Vi trakk lodd. Broren min og dama skal få æren av å passe J
![]()
Håper det ordner segMhm de hadde dobbeltbooket
Jeg har en veldig våken frøkenJabare at nå er jeg dødssliten og har ei frøken som er sur og våken. Og nekta lur mer enn 2 minutter. Så nå er det nedtelling til hun legger seg for natta. Dumme er bare at da stikker gubben av
Husker jeg var konstant syk til 18 år da bedret det seg. Var sånn med deg og? Føler han seg bedre?Okei.Trasig med syke barn. Var ingen tvil om astma her, hører lett på pusten hans.
takk<3
MhmJa det er veldig greit![]()
Ikke annen løk enn den som er i pizzasausen vanligvis. Vi har vel hatt det også, men hverken jeg eller ungene setter pris på det, så bare en del til mannen. (og deg)Ikke løk???![]()
Er villig til å la med kjøpe for mye rartKnegg: