He he du får klageSyntes det kunne hvert utenom påska hvor jeg faktisk hadde planer daikke så ofte jeg har det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he du får klageSyntes det kunne hvert utenom påska hvor jeg faktisk hadde planer daikke så ofte jeg har det
![]()
Dere har ikke fått kommet dere hjem endaMin påskeferie er avlyst, frøkna sin er det fortsatt et håp for... bedre lykke i morgen så hvertfall hun kan få ferie etter sykdommen da![]()
Her står alt klart til både hytta og Spania. Stua fullHa ha nei så absolutt ikke.
mangler masse pakking
FlinkaOppvaskmaskin er tømt, fylt og satt på.
Vaskemaskin er fylt og satt på.
Ukesmeny er skrevet
Jeg har tatt en lang dusj.
Nå har jeg vel fortjent potetgull![]()
ja han er mye syk dessverre.Stakkars liten![]()
Tidlig ute du skjønner jegHer står alt klart til både hytta og Spania. Stua full![]()
Jeg kan ta det fra i dag, men menyen er egentlig fra fredag.Flinka
Her skulle egentlig vaskehjelpen ha kommet i dag, men siden vi har sykdom i hus og er hjemme så avlyste jeg det. Men det hadde jaggu trengtes!! jaja...
Potetgull er ikke feil
Mye bra på ukesmenyen?
neida vi skulle jo reist i morges egentlig og rett fra hytta og på flyplassen .Tidlig ute du skjønner jeg
Ah sånn å forstå janeida vi skulle jo reist i morges egentlig og rett fra hytta og på flyplassen .
Høres ut som en deilig dagAhh.. Onsdagsmorgen. Fri fra jobb. Hundene sover. Lett frokost inntatt. Akkurat nå er ting ganske greit
Hva gjør dere?
Jeg kommer garantert til å dale på listene fra midten av aprilTenker på deg litt som RonjaR, det klarer du alltid
Skjønner det med full jobb, er også det som er "problemet" mitt
Jeg kan ta det fra i dag, men menyen er egentlig fra fredag.
I dag: Kyllingboller med tomatsaus og pasta
I morgen: Sei, løk, erter og ris
Fredag: Lammecarre
Lørdag: Kylling fylt med pesto og mozarello med salat
Søndag: Lammestek med rotgrønnsaker og kremet saus
Mandag: Hjemmelaget fiskegrateng
Tirsdag: Restepai etter søndagen
Onsdag: Pasta med norzola-saus
Torsdag: Hjemmelagde seikaker med gulrot
Holder på å skrive handleliste nå.
Drar og handler så fort mannen kommer hjem fra jobb
yes! så det ble pakket mest i går kveld og delvis nattAh sånn å forstå ja
Så deilig med mye dag jobbing daJeg kommer garantert til å dale på listene fra midten av april
Går over på dagtidjobbing stort sett hver uke...og på dagen kan jeg ikke skravle mye på jobb![]()
Stakkars lille, er det influensaen?Håper søvn gjør underverker for OJ. nå. Må bare sove så lenge han vil...