Skravletråd Mars!

Har trua på deg, dette klarer du helt fint :)

..... Hei, brems nå litt kjære Musemor sin hjerne, du må ikke oppmuntre henne, da vil hun klare det helt fint, og vinnersjansen din blir mindre, du er da konkurranse menneske, og du vil ha vesken ikke sant...

Edit: Nei det klarer du ikke, 242 innlegg på 8 dager, eller rundt 30 innlegg om dagen vil være helt umulig :p

Hehe, ja pass deg nå;) Blir jeg den som ender opp med den;)

Min påskeferie er avlyst, frøkna sin er det fortsatt et håp for... bedre lykke i morgen så hvertfall hun kan få ferie etter sykdommen da :)

Begynte ikke å prøve med smokk før hun var ca 6uker, fikk anbefalt det av jordmor. Men da bare brakk hun seg av den, prøvde fire forskjellige, men ville ikke ta noen av de :P
Vi var på nyfødt intensiven andre dagen, å der ga de henne smokk :p nå er jeg kjempe glad for at de ga henne smokk, ellers hadde det blitt mange søvnløse netter for min del :p

Næmen slapp dere ikke ut i dag heller?

Nope det gjorde vi ikke, om hun holder seg feberfri i hele dag samt spiser og drikker bra, da kan hun få reise hjem i morgen med antibiotika kur, fremt til det fortsettes det med antibiotika intravenøst...

Oppvaskmaskin er tømt, fylt og satt på.
Vaskemaskin er fylt og satt på.
Ukesmeny er skrevet
Jeg har tatt en lang dusj.

Nå har jeg vel fortjent potetgull :P

Nope det gjorde vi ikke, om hun holder seg feberfri i hele dag samt spiser og drikker bra, da kan hun få reise hjem i morgen med antibiotika kur, fremt til det fortsettes det med antibiotika intravenøst...
Godt de passer på henne men kjedelig å nåtte bli likevel

Godt de passer på henne men kjedelig å nåtte bli likevel

Ja det er godt de passer på og er nøye spesielt siden de ikke klarer å finne ut hva det er. Men kan ikke si annet enn at det passer meg skikkelig ræva...

Back
Topp