Får håpe han ikke smitter mini, dakkars litenNei, slitsomt med så masse sykdom. Ser ut som han er lik meg som barn gitt, mer syk enn frisk...jaja, nå er jeg aldri syk om ikke annet.
Tusen takk<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe han ikke smitter mini, dakkars litenNei, slitsomt med så masse sykdom. Ser ut som han er lik meg som barn gitt, mer syk enn frisk...jaja, nå er jeg aldri syk om ikke annet.
Tusen takk<3
Ja, ikke så mye det egentlig...men vet ikke om det går her.Så lenge kravet "bare" er 800 så gjør jeg selvfølgelig det![]()
Har aldri vært helt atbeidsledig så neiGikk ikke du arbeidsledig ganske lenge?
Godt med jobb da![]()
Han har vært syk tidligere også etter hun kom og det gikk i alle fall fint.Får håpe han ikke smitter mini, dakkars liten
Du hadde 558 innlegg på oppdateringen nå, så burde ikke være umulig.Ja, ikke så mye det egentlig...men vet ikke om det går her.
Det kan da ikke være så vanskelig å rette opp?!De har ikke klart å endre på kjønnet på datteren mindet står male ikke female. Forsøkte gjøre det selv men det ble ikke endra
![]()
Samme med adr til hotellet i New york, den er også feil![]()
Jeg sitter og ser på at husarbeidet jeg burde gjøre og håper at det på et magisk vis skal rydde seg selv![]()
Kos deg i solaSnart ut i finværet med de fine småHa en fin dag
![]()
Det må ha vært nydeligFikk sove fra 23 - 9 i natt jeg![]()
Sove. Sov ikke ett sekund i natt, så sto opp kl 4 å tok påskevasken i hele huset. Sinnsykt trøtt nå..
Ja drar på hytta i ettermiddagSkal dere reise bort?![]()
Ja, trådene er i boks i såfall.Du hadde 558 innlegg på oppdateringen nå, så burde ikke være umulig.
Etter hva jeg kan se har du allerede nådd tråd kravet
Må bestille først bareHar en fin tur![]()
Yes på fjelletSå koseligPå fjellet?
Det klarer du velTakkmå bare bestille turen og ordne barnevakt
![]()