Skravletråd Mars!

Gaaah! Kjenner jeg blir litt irritert på Norwegian, vi har ikke reist ennå å allerede nå har vi problemer med de. Jeg har ringt de 3 ganger, ennå har de ikke klart å endre på feilene :@ vurderer nesten å kjøre opp til Gardermoen for de på kundeservicen kan vist ikke hjelpe oss.
Så kjipt!:( hva er problemet da?

Haha! Du skriver på en så herlig måte❤️ Godt snuppa sovna etterhvert ;)

Håper min er som dine og at det verste er over! Vi har i hvertfall lekt i en times tid nå! Hun har vært strålende fornøyd :)
Håper hun er det utover dagen også :)

Hva er dine planer for dagen?
Planene for dagen er vage.

Storebror vil på lekebutikk. Levere en konkurranse-lapp og trolig omsette pengene for første tann og noe andre sparepenger i Lego. Vi må snakke om hva det er han har tenkt og hva han har bok penger til.

Jeg skulle gjerne levert noen duker til mamma så vi kan dele på å vaske de seks dukene etter dåpen, flere av dem må vaskes flere ganger.

Disse to ønskene kan bare kombineres dersom det passer for mamma med er besøk. For ungene mine fungere ikke på "stoppe innom og levere", da vil de være der litt.

Ellers skal vi handle det som mangler til påske.

Ja han er hos min mor, har jo ikke så mange til å ta han... ja det er det virkelig, men satser på at han kan sove hjemme i senga si i natt da :) jeg er jo så spent på legevissitten nå at jeg har hvert våken i flere timer :P
Krysser fingre for dere:)

Så kjipt!:( hva er problemet da?
De har ikke klart å endre på kjønnet på datteren min :p det står male ikke female. Forsøkte gjøre det selv men det ble ikke endra :p
Samme med adr til hotellet i New york, den er også feil :p

Kjedelig når det ikke blir hyttetur som tenkt.
hvor skal dwre på ferie?
Nei. håper det blir noen dager i alle fall. fredag er påskerenn nemlig og leting av påskeegg lør + pinnekjøtt.
Vi skal til Santa Pola

Fikk sove fra 23 - 9 i natt jeg :)

Back
Topp