Å nei så kjedeligGod morgen! Allerede vært opp lenge her...sykdom i hus, er det ikke typisk da!!![]()
god bedring til den syke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei så kjedeligGod morgen! Allerede vært opp lenge her...sykdom i hus, er det ikke typisk da!!![]()
Så kjipt!Gaaah! Kjenner jeg blir litt irritert på Norwegian, vi har ikke reist ennå å allerede nå har vi problemer med de. Jeg har ringt de 3 ganger, ennå har de ikke klart å endre på feilenevurderer nesten å kjøre opp til Gardermoen for de på kundeservicen kan vist ikke hjelpe oss.
Planene for dagen er vage.Haha! Du skriver på en så herlig måteGodt snuppa sovna etterhvert
![]()
Håper min er som dine og at det verste er over! Vi har i hvertfall lekt i en times tid nå! Hun har vært strålende fornøyd![]()
Håper hun er det utover dagen også![]()
Hva er dine planer for dagen?
Krysser fingre for dereJa han er hos min mor, har jo ikke så mange til å ta han... ja det er det virkelig, men satser på at han kan sove hjemme i senga si i natt dajeg er jo så spent på legevissitten nå at jeg har hvert våken i flere timer
![]()
Det er det men ikke såå lenge
Takk for det. Skulle egentlig reise på hytten i dag, men men. Så lenge vi er friske til søndag og ferie så skal jeg være gladÅ nei så kjedelig
god bedring til den syke
De har ikke klart å endre på kjønnet på datteren minSå kjipt!hva er problemet da?
He he skjønner det føles lenge da jaMen når man bare sitter her å venter så virker det sååå lenge Hahaså må jeg på apoteket å hente allergimedisin i dag før jeg blir sprø
![]()
Kjedelig når det ikke blir hyttetur som tenkt.Takk for det. Skulle egentlig reise på hytten i dag, men men. Så lenge vi er friske til søndag og ferie så skal jeg være glad
Nei. håper det blir noen dager i alle fall. fredag er påskerenn nemlig og leting av påskeegg lør + pinnekjøtt.Kjedelig når det ikke blir hyttetur som tenkt.
hvor skal dwre på ferie?
Sov ganske greit i natt jeg ogsåJa det har jeg , du da?
Vi skal dra på hytta i dag :
God morgen! Allerede vært opp lenge her...sykdom i hus, er det ikke typisk da!!![]()
Det er braSov ganske greit i natt jeg også
Så koselig! Ligger hytta langt unna eller?
takk for det<3Kjedelig med sykdom! Masse god bedring!
Det er bra
Ja 5-5.5 t uten kø ...
Så heldig er vi nok ikkeHåper dere slipper kø på veiene da
God tur og kos dere masse <3
Ah det blir nok bra , får håpe alle er friske til detNei. håper det blir noen dager i alle fall. fredag er påskerenn nemlig og leting av påskeegg lør + pinnekjøtt.
Vi skal til Santa Pola