Her er det totalt bomba, så burde ha gjort noe nå mens lille U soverJeg har tyddet bilen
vasket klær
ryddet på stua
burde pakket men..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det totalt bomba, så burde ha gjort noe nå mens lille U soverJeg har tyddet bilen
vasket klær
ryddet på stua
burde pakket men..
Nyt sola i steden duHer er det totalt bomba, så burde ha gjort noe nå mens lille U sover
Regner med det, men jeg føler med engstelig for april kravet...Det klarer du vel uten problem
Og så var det disse gjestene som kommer på søndag da.....Nyt sola i steden du
2000 får vi se om jeg klarerRegner med det, men jeg føler med engstelig for april kravet...
Blir det 2.000 som de har hatt før så har jeg ingen sjans i havet
Men du , det er lenge til søndagOg så var det disse gjestene som kommer på søndag da.....
Du klarer vel det glatt.2000 får vi se om jeg klarer
tror egentlig ikke det blir så høyt
Men nå er også barna hjemme så vil aldri klare å ta alt på en gang.....Men du , det er lenge til søndag
Det rr ikke så lenge siden faktisk.Du klarer vel det glatt.
Hvilken måned var det sist du lå under?
Vi får vente å se
Men likevel mange dager å gjøre det på. Du får dey nok i ordenMen nå er også barna hjemme så vil aldri klare å ta alt på en gang.....
Tenker på deg litt som RonjaR, det klarer du alltidDet rr ikke så lenge siden faktisk.
om jeg klarer det kommer helt an på om jeg jobber hver dag eller ikke.
Jeg sitter og ser på at husarbeidet jeg burde gjøre og håper at det på et magisk vis skal rydde seg selvAhh.. Onsdagsmorgen. Fri fra jobb. Hundene sover. Lett frokost inntatt. Akkurat nå er ting ganske greit
Hva gjør dere?
Ha ha gjør nok ikke det hver mnd.Tenker på deg litt som RonjaR, det klarer du alltid
Skjønner det med full jobb, er også det som er "problemet" mitt
Tenker på at jeg bør bli ferdig med pakkingAhh.. Onsdagsmorgen. Fri fra jobb. Hundene sover. Lett frokost inntatt. Akkurat nå er ting ganske greit
Hva gjør dere?
Man trenger det innimellom, ikke alltid det blir like mye søvn gitt.Var det.
Har ikke sett deg så mye den siste tiden.
Hvordan går det?
Så bra. du går for gull, altså veskenJippi, bare 100 innlegg igjen til jeg har klart kravet![]()
Nei, slitsomt med så masse sykdom. Ser ut som han er lik meg som barn gitt, mer syk enn frisk...jaja, nå er jeg aldri syk om ikke annet.Ikke bra, manne god bedring
Gikk ikke du arbeidsledig ganske lenge?Ha ha gjør nok ikke det hver mnd.
Ja er jeg på jobb blir det ikke mye tid til skravling + at helger er opptatt
fra mai blir det hvertfall lite
Så lenge kravet "bare" er 800 så gjør jeg selvfølgelig detSå bra. du går for gull, altså vesken?