Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du bestilt?Bestilling sendt , jeg ble blakk å nå tror jeg at jeg tar kvelden..
Uff stakkarHehe.. Nei husarbeid et ikke å slappe av!!
Jeg var på helsestasjon med vesla.. Vi var på 3 mnd kontroll.. Fikk vaksiner.. Etter å ha vært der har snuppa vært dårlig.. Så gjorde ikke så mye annet enn å trøste og styre i går.. Tror ikke jeg skal mye annet i dag heller. Hun er veldig utilpass stakkar![]()
Skal sjekke tempen på henne om to
timer igjen.. Håper hun ikke har feber!
Skal du være hjemme i påsken eller?
Har du gitt henne paracet?Hehe.. Nei husarbeid et ikke å slappe av!!
Jeg var på helsestasjon med vesla.. Vi var på 3 mnd kontroll.. Fikk vaksiner.. Etter å ha vært der har snuppa vært dårlig.. Så gjorde ikke så mye annet enn å trøste og styre i går.. Tror ikke jeg skal mye annet i dag heller. Hun er veldig utilpass stakkar![]()
Skal sjekke tempen på henne om to
timer igjen.. Håper hun ikke har feber!
Skal du være hjemme i påsken eller?
Gaaah! Kjenner jeg blir litt irritert på Norwegian, vi har ikke reist ennå å allerede nå har vi problemer med de. Jeg har ringt de 3 ganger, ennå har de ikke klart å endre på feilenevurderer nesten å kjøre opp til Gardermoen for de på kundeservicen kan vist ikke hjelpe oss.
JaHar du gitt henne paracet?
Uff stakkarmin fikk også feber etter vaksinen. Jeg sjekka tempen ganske ofte husker jeg
![]()
Jeg skal være hjemme i påsken. Eller på torsdag skal vi på dagstur til Helgøyasamboer har familie der så vi skal ta med svigerfar også. Han må jo også få seg litt luft
![]()
Hva med deg? Hjemme hele påsken?
Ha en fin dag på jobb <3Bare å gjøre seg klar for jobb![]()
Hehe!! Er det ikke kos når de våkner tidligGod morgen. Mini slo skikkelig til og våknet kl 5 idag :-/. Og skulle ikke sove noe mer så nå ligger han og koser alt han kan med meg ❤.
Gaaah! Kjenner jeg blir litt irritert på Norwegian, vi har ikke reist ennå å allerede nå har vi problemer med de. Jeg har ringt de 3 ganger, ennå har de ikke klart å endre på feilenevurderer nesten å kjøre opp til Gardermoen for de på kundeservicen kan vist ikke hjelpe oss.
Først så skrev de navnet på datteren min feil. Navnet må jo stemme med passetHva slags problemer har dere med de da?
Har ammet et par ganger, men sovnet fint igjen ja.Jaga det i går ettermiddag og i natt. Sjekket tempen på henne nå! Heldigvis ingen feber
hun har litt forhøyet temperatur, får se an litt.. Kan nok hende jeg må gi henne mer paracet snart!
Hvordan har natten vært? Sov I bra i natt?
køben høres digg utVi er hjemme i selve påsken, og drar på påskeferie til København uken etter påske
Tenker å prøve oss på noen dagsturer, dersom været er fint i påska! Bortsett fra det skal vi slappe av og kose oss! Gubben har fri og hr tatt ut ferie i hele neste uke!! Så blir nok bra dette her![]()
Først så skrev de navnet på datteren min feil. Navnet må jo stemme med passetdet fikk jeg ordnet selv da jeg logget inn.
Men de har bla skrevet adr på hotelet i New york feil, og ikke endret kjønn på datteren min. Det står male ikke female. Blir litt oppgitt når jeg ringer så mange ganger å det ikke blir endret![]()
Det er kjempe irriterendeSå utrolig kjedelig! Jeg har alltid hatt mye styr med dem hvis det har vært endringer jeg også!
Håper der ordner seg snuppa!! Hvis ikke ville jeg kanskje gjort som du sier!! Tatt med en tur til Gardemoen![]()
Jeg og gubben ble enige om å kjøre opp dit. Tar oss ikke mer enn 30 minJeg skjønner, håper du får fikset det uten så mye mer greier da![]()
Ha en fin dag på jobb <3
Hehe!! Er det ikke kos når de våkner tidligSnuppa her begynte å synge (skrike) og bable masse klokken 03.00. Prøvde å ikke le, slik at hun skulle forstå at der var kveld. Men det var ikke lett altså!! Hun hadde den konserten her i natt
![]()
De er herlige disse små
Haha så herlig♡. Selv om det er litt feil tid på døgnet.
Så utrolig kjedelig! Jeg har alltid hatt mye styr med dem hvis det har vært endringer jeg også!
Håper der ordner seg snuppa!! Hvis ikke ville jeg kanskje gjort som du sier!! Tatt med en tur til Gardemoen![]()
Jeg og gubben ble enige om å kjøre opp dit. Tar oss ikke mer enn 30 minhan ble så sinna da jeg sa at det ikke var blitt endret
Det kom mange stygge ord (som jeg ikke skal skrive her) ut av munnen hanshaha.
Ja hehe. Tar det når J skal sove andre luren sinJa da kan det være greit å kjøre dit for å endre det![]()
Ja hehe. Tar det når J skal sove andre luren sinnå sovna hun nesten i stolen under frokosten
![]()