Tidlig ul nr 2

Awm

Flørter med forumet
Fikk en dårlig følelse i går når kvalmen plutselig forsvant. Så bestilte ul til i dag. Skal sies at kvalmen kom tilbake i morges. Alt så perfekt ut så langt, og estimert termin akkurat likt som min egen beregning (8+2 i dag). Godt å ikke bli satt tilbake, da kjennes det ut som større sjanse for at alt skal gå bra.

Symptomene kommer og går. Det har ikke noe å si for om spiren har det bra :-) fint at det så bra ut :-)

Fikk en dårlig følelse i går når kvalmen plutselig forsvant. Så bestilte ul til i dag. Skal sies at kvalmen kom tilbake i morges. Alt så perfekt ut så langt, og estimert termin akkurat likt som min egen beregning (8+2 i dag). Godt å ikke bli satt tilbake, da kjennes det ut som større sjanse for at alt skal gå bra.

Bestilte du privat eller fikk du henv? Min lege ville ikke henvise meg tidlig, kunne komme til henne i uke 10 :-P mistet i uke 9 i februar.

Bestilte du privat eller fikk du henv? Min lege ville ikke henvise meg tidlig, kunne komme til henne i uke 10 :-P mistet i uke 9 i februar.
Jeg fikk henvisning i uke 6. Denne gangen spurte jeg ikke, betalte sjøl. Men håper på å få henvisning til uke 12 før oul ihvertfall. Har en litt spesiell historie da..

Tidligere når jeg har vært gravid så har jeg bare fikset en tidlig ul selv.

Så kjedelig at du mistet i uke 9. Da tror man liksom at man er ganske trygg❤️

Så godt at alt sto bra til med spiren :)

Back
Topp