Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal du der? Vanlig kontroll?Taxien var i rute så spent på hvor lenge jeg må vente på føden![]()
Tak i magen. Roet seg nå, men begynte igår kveld. Fikk beskjed om å ringe ved vedvarende, men jeg vil ikke være hysterisk så så det an. Våknet opp med stram mageHva skal du på føden?
Vi drar på hytta i morgen
Hihi, jeg synes det er en fornøyelse
Og leter etter ting jeg kan vaske![]()
Lykke tilTak i magen. Roet seg nå, men begynte igår kveld. Fikk beskjed om å ringe ved vedvarende, men jeg vil ikke være hysterisk så så det an. Våknet opp med stram mage
Nei, kan ikke skylde på barna denne gangen gitt![]()
HahaMens jeg kikkert bort på skittentøyskurven og lurer på om den tåler en dag til![]()
På daftø
Tusen takkLykke til![]()
Hva skjer? :OJaja da blir vi her nok en natt, og håper på bedre tider i morgenom ikke vi kommer hjem i morgen ryker mine påskeplaner og er vi ikke hjemme på torsdag ryker frøkna sine planer også....
Hva skjer? :O
Da er det bare å ta livet helt med ro og easy peasy!!! Hvor langt var du nå igjen? Godt de følger med!Legene er på en del ks idag så skulle komme opp om takene ble ille. Har starten på svangerskapsforgiftning. Mannen kommenterte at jeg var hoven så det blir sjekket på kontrollene mine fremover. Glad de passer på meg![]()
Jaja da blir vi her nok en natt, og håper på bedre tider i morgenom ikke vi kommer hjem i morgen ryker mine påskeplaner og er vi ikke hjemme på torsdag ryker frøkna sine planer også....
Shit, bare 9 dager til overraskelses-april![]()
![]()
![]()
Og du er like sprekkeklar som et påskeegg under smågodt-priskrigenShit, bare 9 dager til overraskelses-april![]()
![]()
![]()
Huff da :/ noe alvorlig?Frøkna som ikke er helt i form, så vi har hvert på sykehuset siden torsdag...