Spille fotball litt for det er jo med fotballgjengen.
å bare være sosiale
grille, leke å ha det gøy
Tenker ungene kommer til å kose seg masse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spille fotball litt for det er jo med fotballgjengen.
å bare være sosiale
grille, leke å ha det gøy
Hva er planene for dagen da folkens?
Både barn og voksne, koselig med sånne turer synes jegTenker ungene kommer til å kose seg masse![]()
Må pakke littHer har vi veldig lite planer foreløpigventer bare på legevissitten jeg nå Hehe
Hva skal du I dag?
Både barn og voksne, koselig med sånne turer synes jeg
Må pakke litt
finne frem hardangerbestikk
bestille og betale tur
Vaske klær
Vi drar på hytta i morgenHvor skal dere på tur?
Blir litt bedre kjentJa det er det![]()
Hva er planene for dagen da folkens?
Hihi, jeg synes det er en fornøyelseNei nei jeg tenker hvordan kan jeg få mest mulig på stativet men morsomt er det ikkeså brettes det og legges i hauger alt ettersom hvem det tilhører og så håndkler og slike ting... finnes jo ikke morsomt
![]()
Æsj da, stakkars lilleJa det håper jeg og, men når vi har hatt 2 morgener feberfrie og så da starter dagen med feber igjen i dag så kjenner jeg håpet dale før legevissitten. Jaja får håpe det at hun ser bedre ut hjelper Hehe
Nei, kan ikke skylde på barna denne gangen gittHaha ikke greit når klesvaska holder deg våken![]()
Skjønte detDet var noen kobber tyver
Hvor i Sverige skal dere?Klart det blir. Vi er en fin gjeng
Nei, Stokkøya i Fosen på Sør-TrøndelagStokkøya som i Helgeroa?![]()
Oi, oi, oiDen følelsen når du skal vaske bilen å finner ut st under gummimattene svømmer bilen i regnvann:'(. Rett inn på verksted
Ikke gøy!Hva skal du på føden?Taxien var i rute så spent på hvor lenge jeg må vente på føden![]()
På daftøHvor i Sverige skal dere?![]()