Sånn settPermanent dusj,vaskerommet er i grunn et bad, med membran osv. Derfor har mannen har bestemt at han skal ha et eget bad der, han frykter livet med 3 damerhaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn settPermanent dusj,vaskerommet er i grunn et bad, med membran osv. Derfor har mannen har bestemt at han skal ha et eget bad der, han frykter livet med 3 damerhaha
Hun syns det var gøy å rive , så gøy at hun dælja hammeren i hodet, huffDet er hun nok![]()
Det er helt tomt :O enda!Venter fortsatt![]()
Nei,syns ikke jeg heller men heldigvis så blir det bedreMå ikke ødlegge huset daaaa![]()
Ja, han er livreddSånn sett. Hahha, frykter å aldri få badtid ja
![]()
god påske alle sammen !![]()
her er mannen hjemme. N ville ikke spise frokost eller i bhg idag, men var greit når henne kom dit da![]()
glukosebelastningen er fin, så kan ete akkurat hva jeg vil jeg![]()
Permanent dusj,vaskerommet er i grunn et bad, med membran osv. Derfor har mannen har bestemt at han skal ha et eget bad der, han frykter livet med 3 damerhaha
Bestemme oss for påskeferieHva har dere for planer i dag da?
Feberen hos frøkna er borte! Woho!
Men noen andre her som har erfaringer eller vet noe om nattskrekk? Kan babyer på 8 mnd ha det?
Ja. Høres likt ut. Men er så utrolig slitsomt da vi sover så lite dahttp://www.klikk.no/foreldre/smabarn/nattskrekk-1431307.ece
Denne artikkelen syns jeg er ei fin beskrivelse. Det høres jo likt ut, men hun er jo litt lita.. men det kan alltids vøre det. Har du spurt helsesøster? Hun har vært fantastisk i å hjelpe oss. Det var hun som henviste oss til psykolog.
Hahaha. Bare å lage vaskerommet som bad uten speil, så blir det ikke okkupert av tenåringsjentene som skal sminke segJa, han er livreddvurderer å legg inn seng der nede også sa han
haha
Hun har 4 tenner,som kom i to omganger. Og sånn her oppvåkninger mer skriking i tilsynelatende søvne, har aldri skjedd. Hun plages mye med andre ting under tannfrembrudd. Ser ikke ut som det er noen tenner på vei nå heller. Hun har skreket mye før og. Det var kolikk i 3.5 mnd. Sånn sett vant til skrik og urolige netter.. men denne typen skrik hvor jeg ikke får ordentlig kontakt eller lar seg trøste, har jeg ikke vært borti før nåHatt det med de store.. Hylgråt i "lange" perioder.. For så bare sovne igjen.. Ingen ting som hjalp når det sto på... Babyen på 9 mnd kan og ha perioder på natta der hun gråter mye.. Men sliter endel med tenner osv.. Kan det være det?
Skulle gjerne hatt 2 bad vi også, men har ikke plass. . Så ds gjør vi det beste ut av det å lager vaskemulighet på vaskerommetVi har 2 bad, dusj på begge og et badekar på ene. Det trengs vel med 3 hunkjønn i hus.. Og en forfengelig 7 årig guttviktig p fikse sveisen osv.
Oii 3 mnd alleredeHehe.. Det er helt sprøtt hvor fort tiden flyr.. Føles som om snuppa ble født i går og i morgen er hun 3 mnd allerede.. :O Når begynner du i arbeid igjen?
Jeg har nettopp fått lagd meg litt havregrøt![]()
Snuppa ligger og dupper nå... Jeg får se om jeg kanskje tar å triller en tur, men er litt usikker siden hun er blitt forkjøla igjen.. Jeg får se an været litt. Akkurat nå er det overskyet her..
Jeg tror det blir en rolig dag i dag.. I går ble det litt for mye på snuppa og vi kom hjem sent.. Tenkte hun skal få hvile litt ekstra i dag... I morgen er det 3 måneders kontrollen.. Gruer meg som en unge til at hun skal få disse vaksinene.. blææh..
Ser at det ikke er noen som har lagd paradise-tråd endaTenkte å se om jeg får tid til å gjøre det i dag
Hehe
Fikk ikke gjort det i forrige uke, siden jeg ikke fikk sett episodene før nå i helga. Syns det er så kjipt at de sender episodene 22.30 istedet for 21.30...
Hva syns du om deltagerne så langt?![]()
Så dårlig at hun ikke kommer med mer. Vi hadde lite hjelp til å begynne med, men fikk mer og mer hjelp fra hs.Ja. Høres likt ut. Men er så utrolig slitsomt da vi sover så lite damen som du sier..hun er jo så lita :/
Ja, har snakka med hs. Men hun hadde ingenting å komme med :/ foreslo en søvngruppe de setter sammen en gang i året der foreldre diskuterer søvn og problemer rundt det. Men lenge til det eventuelt settes opp igjen
HahaHahaha. Bare å lage vaskerommet som bad uten speil, så blir det ikke okkupert av tenåringsjentene som skal sminke seg![]()
Skulle gjerne hatt 2 bad vi også, men har ikke plass. . Så ds gjør vi det beste ut av det å lager vaskemulighet på vaskerommet![]()
Åja, sveisen er viktig, det skjønner jeg ja![]()