Foreldrepenger fra NAV.

Januarbaby16

Flørter med forumet
Nå er det flere jeg kjenner som har fått utbetalingen opp på NAV sine sider. Jeg har ikke fått det, de på NAV kunne visst ikke svare meg på hvorfor... Er det noen her som har fått foreldrepenger? Redd de skal rote det til IGJEN.....

Tenker du på utbetalingen denne mnd eller utbetalinger i det hele tatt?

Tidligere utbetalinger står hos meg, siste er barnetrygd i februar, ikke kommet noe enda denne mnd.

Sjekket akkurat jeg også. Ikke kommet penger, og heller ikke noe ute på nav sine sider. Synes det er passe dritt ettersom vi venter besøk i morgen, som blir ei uke... vil liksom handle inn noe før de kommer....
Erfaringsmessig er pengene ofte på konto samtidig som det kommer ut på sidene til nav.. men hadde virkelig håpet det kom i dag :-(

Siste dag i mnd fikk jeg beskjed om, så vil tro de er her 31. da. Har ikke fått utbetalt noe selv.

Her kommer det vanligvis den 20. Har hverken fått penger eller lønnsslipp denne mnd.

Her kommer det vanligvis den 20. Har hverken fått penger eller lønnsslipp denne mnd.
Samme her . Men de sa i fra for to dager siden på Facebook at man ikke skulle forvente penger før slutten av mnd. Men bare vendt fra å med neste mnd kommer den sikkert tilbake den 20:)

Tror nok det blir utbetalt i morgen. Har iallfall fått det opp på "mine utbetalinger" på nav sine sider. Men hvorfor får jeg utbetalt for en kortere periode!? Kun fra 1. til 17.mars?

Jeg har enda ikke fått noe..fødte 14 januar? Vanlig?
Tenker du da på foreldrepenger eller barnetrygd (970,-)?:-) Barnetrygda blir i allefall etterbetalt nå i mars. Jeg fødte 20.januar og har ikke fått den enda, men det lå under "kommende utbetalinger" nå:-) Men hvis du enda ikke har fått foreldrepenger, så hadde jeg villet kontakta Nav!

Tenker du da på foreldrepenger eller barnetrygd (970,-)?:-) Barnetrygda blir i allefall etterbetalt nå i mars. Jeg fødte 20.januar og har ikke fått den enda, men det lå under "kommende utbetalinger" nå:-) Men hvis du enda ikke har fått foreldrepenger, så hadde jeg villet kontakta Nav!
Jeg tenkte på barnetrygden :) da kommer den nok her også snart :) takk for info!

Back
Topp