Noen erfaringer angående tegn på SA, please?

Tenkendelig

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Maisløyfene 2024
Er i dag 4+4. Fikk en skikkelig ekkel følelse i går kveld, og så har jeg flydd på do begge veier i hele natt. Er så innmari redd for at det er SA på vei. Testen min er fortsatt klart positiv, men jeg har mye mindre ømme bryst er. Noen som har erfaring med disse symptomene? Og vet dere om testene burde blitt svakere om det er noe på gang? Har blitt type null søvn og høy puls.. Den kroppen er jammen ustabil om dagen.

Hvis du ikke blør, tror jeg du kan ta det helt med ro. Jeg har hatt to SA og de begynte begge med blod, som økte til en menstruasjon omtrent.

Hvis du ikke blør, tror jeg du kan ta det helt med ro. Jeg har hatt to SA og de begynte begge med blod, som økte til en menstruasjon omtrent.[/QUOTE
Blør foreløpig ikke, men har litt mensmurringer og plutselig stramming på baksiden av lårene. Mensmurringer har jeg hatt til og fra hele tiden..

Mensmurring er ganske vanlig hvis jeg har skjønt det rett. Håper du uroer deg unødig. Prøv å finne noe annet å konsentrere deg om, en film eller bok eller noe sånt. Husk det går helst bra :)

Så lenge du ikke blør tror jeg ikke du trenger å bekymre deg unødig. Symptomer kan jo uansett komme og gå litt :)

Jeg har begynt å blø først de 3 gangene jeg har mistet. Murringer er helt normalt, men når jeg har mistet har jeg merket at det har blitt vondt på en helt annen måte. Mye kraftigere og mye vondere. Tror ikke du skal bekymre deg hvis du ikke har blødd :)

De gangene jeg har mistet, har det startet med ganske sterke mensmurringer, forså å begynne å blø. Og da økte blødningene veldig raskt- til en kraftig mens.

Jeg har hatt positive tester 5-7 uker etter at jeg har mistet.

Hos meg begynte det også med blod. Litt rosa i en dag først. Var som en veldig, veldig kraftig mensen med like smerter som det bare mye sterkere dagen etter. Kan ta lang til før test blir svakere eller negativ etter SA. HCG går jo gradvis ned igjen, tok mange uker for meg også. Men symptomer kommer og går, så om du ikke blør så er nok ikke noe å bekymre seg for!:)

Litt rosa utflod først, så kjempesmerter og blod. Som en kraftig mens men med større smerter enn det jeg har opplevd tidligere.

Satser på at den ekle følelsen din kun skyldes omgangssyke.
God bedring :)

Startet med kraftige murringer. Gikk på do å tisset blod. :/

Jeg hadde en sa tidlig i februar og merket ingenting vondt.. men mistet "gravid-følelsen" hvis dere skjønner..
bare begynte å blø en dag, varte i et par-tre dager og så var det over.
Tok blodprøver hos lege og ingen hcg.

Takk for alle svar jenter, dere er jammen gode å ha:) jeg slutta å fly på do i går, og de ømme puppene kom tilbake igjen på kvelden. Har også litt murringer av og til. Så håper dette bare var en dårlig magefølelse og at ting er som det skal :) fortsatt nervøs, men det er vel muligens sånn det skal være :dead:

Er i dag 4+4. Fikk en skikkelig ekkel følelse i går kveld, og så har jeg flydd på do begge veier i hele natt. Er så innmari redd for at det er SA på vei. Testen min er fortsatt klart positiv, men jeg har mye mindre ømme bryst er. Noen som har erfaring med disse symptomene? Og vet dere om testene burde blitt svakere om det er noe på gang? Har blitt type null søvn og høy puls.. Den kroppen er jammen ustabil om dagen.

Det å fly på do begge veier, er som jeg vet helt normalt i ett svangerskap og ikke tegn på SA da :-) Kansje en mild form for spysyke? Så lenge du ikke blør er nok alt i sin skjønneste orden :-)

Hadde ingen symptomer fra starten da jeg mistet i uke 11.
Begynte med blødning her, og rett på klumper. Smertene kom ikke før 1 døgn senere.

Helt normalt at symptomer går litt opp og ned da, og så lenge du ikke blør så er jo det bra:)

Back
Topp