Tvillingvogn

Novemberskatten

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Er det nødvendig å ha tvillingvogn til baby og storesøster som da vil være 3 år og 3 mnd?
Hva skal dere andre gjøre? Jeg har ikke tilgang til bil hele tiden så vi vurderer å kjøpe ny enkel vogn og brukt tvillingvogn :-)

Hun på 3 vil vel muligens gå litt selv, så da ville jeg kanskje heller vurdert sånn brett å stå på eller en slik etasjevogn tror jeg.

Her vil storesøster være 16 mnd, så jeg kommer til å kjøpe søskenvogn.
Jeg skal sjekke ut bugaboo donkey og emmaljunga double viking ihvertfall.
Donkey kan jo slås sammen så den blir enkelvogn også, så har man jo to i et :)

Joda hun vil nok gå litt på egenhånd men med snø og slaps, vanskelig for å gå osv så tenkte jeg tvilling vogn ville vært fint. Får se litt ann til sommeren også evt sjekke finn da :-)

Om du trenger søskenvogn, så anbefaler jeg Bugaboo donkey. Den kan også brukes som singelvogn. Vi har den vogna og jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Joda hun vil nok gå litt på egenhånd men med snø og slaps, vanskelig for å gå osv så tenkte jeg tvilling vogn ville vært fint. Får se litt ann til sommeren også evt sjekke finn da :-)
Kommer nok til å sjekke litt selv og. De er jo så dyre å kjøpe nye, så blir nok å sjekke finn her og

Jeg tenkte at jeg skal bære mini mest mulig og da har jeg 2åringen i vogna hvis jeg ikke tandembærer :)

Jeg tenkte at jeg skal bære mini mest mulig og da har jeg 2åringen i vogna hvis jeg ikke tandembærer :)

Jeg har desverre ikke rygg til å bare bære. Har baby bjørn som jeg nok kommer til å bruke men kjøper ikke noe nytt bæretøy. Hadde forrige i baby sele mye faktisk, født på sommeren. Denne kommer jo i november så blir vel ikke brukt så mye da

Om du trenger søskenvogn, så anbefaler jeg Bugaboo donkey. Den kan også brukes som singelvogn. Vi har den vogna og jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Takk for tips om vogn men vi skal ha emmaljunga city cross som hoved vogn til baby også kjøper vi evt brukt tfk tvilling vogn, syns den er så fin jeg :-)

Min gutt var 3,5 år da andremann kom og vi hadde ikke søskenvogn. Hva med sånn søskenbrett da? Det får du jo kjøpt og satt på city crossen :)

Min gutt var 3,5 år da andremann kom og vi hadde ikke søskenvogn. Hva med sånn søskenbrett da? Det får du jo kjøpt og satt på city crossen :)

Ja jeg vet men siden jeg ikke har tilgang til bil og mannen jobber som han gjør så blir det en del gåing. Ikke at det gjør noe men sånn som når vi skal å levere de to eldste på skolen osv så er det greit å bare kunne putte hun i vognen, skal jo tross alt rekke skolen tidsnok å :-P Ser for meg at brettet er ok det, hadde det til eldste :-)

Ja jeg vet men siden jeg ikke har tilgang til bil og mannen jobber som han gjør så blir det en del gåing. Ikke at det gjør noe men sånn som når vi skal å levere de to eldste på skolen osv så er det greit å bare kunne putte hun i vognen, skal jo tross alt rekke skolen tidsnok å :-P Ser for meg at brettet er ok det, hadde det til eldste :-)
Åjaa! Da skjønner jeg!

Hva ville dere gjort med aldersforskjell på 21 mnd. Da må jeg vel egentlig kjøpe søskenvogn?
Blir 21 mnd mellom her også! Har Emmaljunga super viking til hun vi har nå og til den får vi kjøpt en adapter til å sette bak på vogna som vi kan feste sportssittedelen.. Veldig praktisk. Er jo ikke veeeeldig mye det blir brukt siden hun går i barnehage.

Hvis det er ofte begge er alene med en forelder og det er langt til bhg, ville jeg hatt. Vi hadde ikke brukt for. 2 år 7mnd imellom. Men vi har bhg tvers over veien og er som regel sammen alle fire i helg.

Her tviler jeg og at jeg kommer til å få behov for det. Når hun begynner i barnehage er det faktisk et lite stykke, så hun må bli kjørt bort og kjørt tilbake. Men kan vær dager jeg får lyst å hente henne tidlig fra barnehagen, og da hadde det vært greit med dobbelvogn. Ble usikker her nå :/

En 3 åring klarer vel å gå selv? :p
Ellers så er det jo søskenbrett du kan feste på vognen ;)

En 3 åring klarer vel å gå selv? :p
Ellers så er det jo søskenbrett du kan feste på vognen ;)

Joda hun klarer nok å gå en del selv men når jeg ikke har bil så blir det likevel langt for en tre åring å gå 20 minutter før vi er med bussen som går til barnehagen og blir å bruke mye lengre tid til skolen når hun skal gå og den turen tar 20 minutter når jeg går med eldste med minsten i vogn :-/ Så med mindre det skjer ett under, jeg vinner i lotto og har bil og lappen innen november så ser det ut til at tvilling vogn kan bli en god løsning som funker for oss :-)

Joda hun klarer nok å gå en del selv men når jeg ikke har bil så blir det likevel langt for en tre åring å gå 20 minutter før vi er med bussen som går til barnehagen og blir å bruke mye lengre tid til skolen når hun skal gå og den turen tar 20 minutter når jeg går med eldste med minsten i vogn :-/ Så med mindre det skjer ett under, jeg vinner i lotto og har bil og lappen innen november så ser det ut til at tvilling vogn kan bli en god løsning som funker for oss :-)
Hahaha :) Ja men da så ;)

Back
Topp