De billigstrimlene?

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Flere som opplever at de bruker lang tid på å få den styrken den skal ha? Etter å ha duppet den så kommet det fort opp strek, men så bruker den veldig lang tid før den blir så sterk som den skal bli. Er 13 dpo idag forresten. Tok en clearblue med kryss samme tidspunkt og da kom det mye raskere opp!

Opplevde det på strimlene til rfsu. De hadde i tillegg forskjellig fargestoff i samme pakka :(
Hvilke har du? Jeg var veldig fornøyd med de fra billigtester.no sist :)
Men digitale viste 2-3 på ikm, så da er jeg fornøyd.
Clearblue viste tydelig kryss her og på 13 dpo, og strimmeltesten var vanskelig.

Opplevde det på strimlene til rfsu. De hadde i tillegg forskjellig fargestoff i samme pakka :(
Hvilke har du? Jeg var veldig fornøyd med de fra billigtester.no sist :)
Men digitale viste 2-3 på ikm, så da er jeg fornøyd.
Clearblue viste tydelig kryss her og på 13 dpo, og strimmeltesten var vanskelig.

Tror det er de fra billigetester jeg har og! Streken kommer opp med engang, men bruker lang tid som sagt på å bli som den skal bli :P Den blir ganske sterk, men det tar litt tid.. Clearblue med kryss ble sterk med engang! Tenkte jeg også skulle ta cb digital igjen om et par dager og se :)

Vis vedlegget 167552

Dette er 13 dpo. Er den svak?
Syns den var veldig klar og tydelig jeg:) om den er litt treig, går nok bare på tålmodigheten;) hehe

Min så slik ut i går på 15 dpo (rfsu), og en digital viste 2-3. Så jeg ville ikke tenkt så mye på styrken ;)
1458456144989.jpg

• Liker
Reactions: WCE
Jeg å brukte billig tester sine tester og fikk svak strek opp med en gang men de skal jo leses av innen 5 min så det er nok derfor streken ikke kommer frem før tiden :-)

Back
Topp