Det er stasNy vognpose![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er stasNy vognpose![]()
Kiwi i byenYeei, hvor da?![]()
Ja, veldig spent på denDet er stas![]()
Takk. Ja så vet vi iallefall at det ikke er noe gale no. Men hun drikker knapt :/Uff. Godt de fikk sjekket henne god bedring:/
Gratulerer med jobbKiwi i byen![]()
Huff da:/
Hva skjer?
Hun ble bare verre og varmere. Utrøstelig. Så måtte få henne sjekka at det ikke var ørene eller noe. For hun virka ikke som seg selv. De fant ikke noe. Så må bare ta tiden til hjelp. Håper hun vil drikke væske imorgenUff da hva skjee?
Men nå er eldsten sykSå godt å høre![]()
Usj daSitter å venter på å ta CRP da jeg har blitt syk IGJEN. legen skrevet ut antibiotika allerede FØR CRP er tatthan ville ikke jeg skulle være syk nå når den beste delen av svangerskapet begynte. Hehehehe. Han er skjønn
![]()
Hun er syk og dårligUff da.
Hva skjer?
Så koselig!!Til sweden
På kiwiHva slags jobb?
Ah. Skjønner. Da er vel bare å testeJeg tror det er mensen jeg har hatt men stusser litt siden den var så kort og blødningene varierte sånn (kom, og stoppet heletiden)
Så gøy!!Så skal jeg plutselig på teater i kveld, jeg og ei venninne. Gleder meg!![]()
Høres ikke bra ut:/Hun ble bare verre og varmere. Utrøstelig. Så måtte få henne sjekka at det ikke var ørene eller noe. For hun virka ikke som seg selv. De fant ikke noe. Så må bare ta tiden til hjelp. Håper hun vil drikke væske imorgen
Tusen takkGod bedring til vesla![]()
Kos dere masseI blanke messingen
Det er sånn lokal forestilling.![]()
Er du travel for tiden??En etterlengtet pust i bakken. Nå tror jeg at jeg har fått unna alt jeg skulle før påske. Ble en ekstra tur ut da og ikke lenge til henting i bhg nå![]()
Ble plutselig veldig mye i dag jaEr du travel for tiden??
Bra du er i mål!
Takk for deeetTakk i lige så![]()
Aldri jobba der førSå gøy å bli spurt dahar du jobbet der før eller noe?