God bedringDet var jo snilt tenkt av legen
Håper det går fort over
![]()
Er jo ikke snilt gjort om det ikke er bakterier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringDet var jo snilt tenkt av legen
Håper det går fort over
![]()
Ikke hatt mensen siden sist el da?
Lykke til med testing![]()
Takk for detUff, håper det går fort overGod bedring til vesla
![]()
Det er det. Ikke så mye man kan gjøreJa, kjedelig å være lita og syk![]()
Tittelen sier jo en delÅja
Jeg vet litt hva som venter meg da![]()
Jeg tenkte mer på at han ville at hun skulle ha en god opplevelse i den delen av svangerskapet hun hadde nåEr jo ikke snilt gjort om det ikke er bakterierda er det jo det direkte motsatte av snilt.. Tenker på resistensutvikling... I dag takes det jo alt for mye unødvendig antibiotika
Hørtes herlig utHar kost meg i sola med gode venner og deres barntrengte en sånn tur! Nå er jeg straks i bhg og mannen kjøper godis og brus til meg
snuppa får fri på mandag til å kose med meg
![]()
Jeg tenkte mer på at han ville at hun skulle ha en god opplevelse i den delen av svangerskapet hun hadde nåEr helt enig i ar det gis alt for mye unødvendig antibiotika i dag! Vi blir mer og mer resistente mot det dessverre
![]()
Det er kjedelig :-/. Vært der selv ogsåDen følelsen når du står å venter på t-banen som kommer om 5 min og det er 25 min til du er på holdeplassen og 10 minutter derfra og hjem og noen ligger å presser på blæra di inni magenikke gøy å glemme å gå på do før man drar fra jobb
![]()
Hørtes deilig utHar kost meg i sola med gode venner og deres barntrengte en sånn tur! Nå er jeg straks i bhg og mannen kjøper godis og brus til meg
snuppa får fri på mandag til å kose med meg
![]()
God bedring iallefallDet er det. Ikke så mye man kan gjøre![]()
Ja det har jegFått deg sykkel!!?![]()
Ja, hahaTittelen sier jo en del![]()
Hva skal dere se?Så skal jeg plutselig på teater i kveld, jeg og ei venninne. Gleder meg!![]()
Hva slags jobb?Jaskal ned i morgen og fikse kontrakt
![]()
Hadde du mye å gjøre?En etterlengtet pust i bakken. Nå tror jeg at jeg har fått unna alt jeg skulle før påske. Ble en ekstra tur ut da og ikke lenge til henting i bhg nå![]()