Skravletråd Mars!

Er jo ikke snilt gjort om det ikke er bakterier ;) da er det jo det direkte motsatte av snilt.. Tenker på resistensutvikling... I dag takes det jo alt for mye unødvendig antibiotika
Jeg tenkte mer på at han ville at hun skulle ha en god opplevelse i den delen av svangerskapet hun hadde nå ;) Er helt enig i ar det gis alt for mye unødvendig antibiotika i dag! Vi blir mer og mer resistente mot det dessverre :(

Har kost meg i sola med gode venner og deres barn :D trengte en sånn tur! Nå er jeg straks i bhg og mannen kjøper godis og brus til meg :) snuppa får fri på mandag til å kose med meg ❤️

Hjelpes meg øret mitt suser og føler et vakuum i øret ...

Jeg tenkte mer på at han ville at hun skulle ha en god opplevelse i den delen av svangerskapet hun hadde nå ;) Er helt enig i ar det gis alt for mye unødvendig antibiotika i dag! Vi blir mer og mer resistente mot det dessverre :(

Jo da ;) men igjen det blir ikke bedre om man gir AB unødvendig ;)

Den følelsen når du står å venter på t-banen som kommer om 5 min og det er 25 min til du er på holdeplassen og 10 minutter derfra og hjem og noen ligger å presser på blæra di inni magen o_O ikke gøy å glemme å gå på do før man drar fra jobb :o
Det er kjedelig :-/. Vært der selv også

Har kost meg i sola med gode venner og deres barn :D trengte en sånn tur! Nå er jeg straks i bhg og mannen kjøper godis og brus til meg :) snuppa får fri på mandag til å kose med meg ❤️
Hørtes deilig ut;)

Ble en fin dag her også selv om jeg har øresus;P

Å for en dag...
Tidlig opp etter en natt uten frøkna i sengen vår og en baby som vekker oss, men der stopper flaksen.
Jeg drar på jobb, får telefon fra mannen, hvor er ditten, hvor er datten.
Han klager, er sur og kommer seg sent avgårde.
Dagen min går så som så, merker jeg er fryktelig sliten etter jeg var syk.
Henter frøkna og kjører hjemover.
F*** påskeutfarten, den hadde jeg glemt..
Får henter eldsten en time etter planlagt, og han er likblek.
Gutten er syk.
Må stresse videre for å hente lille U før barnehagen hans stenger, og frøkna snubler og slår seg på beinet og hodet i en kant...
Kom til slutt hjem.
Eldsten har lagt seg og de yngste ser på TV

Back
Topp