Håper du har en fin vaktDa er det avgårde på jobb![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du har en fin vaktDa er det avgårde på jobb![]()
Jepp, har detSå spennende) har du termin i september?
Liker ikkeTakk! Det trenger jeg.
Verre idag![]()
Det var helt fantastiskSå spennende
Når er den store dagen?
Den var såå fin
Det er 5 november, så det blir travle mnd nå Lykke til med testingLurer litt på hvor mye blod det pleier å være under festeblødning?Hatt to rare menstruasjoner nå, spesielt den siste hvor blødningene kom og gikk, stoppet helt, og kom litt igjen før det stoppet helt opp. Hatt enormt trykk i underlivet, vondt/ øm nedentil, ømme bryster, mye kvalme i flere dager. Nå er alle symptomene vekke igjen utenom at jeg føler meg oppblåst, og sliten. Begynner å lure på om jeg er på pp3 eller om vi har klart det
?
I to ukerHvor lenge kan en pakke ligge på butikken før den går i retur?
Så herlig søt han er!!Tror jeg blir sprø av mannen.
Han er ikke lenger like fornøyd med at jeg steriliserte meg i forbindelse med keisersnittet.
Hallo, vi har 3 barn og jeg hadde et jævlig svangerskap sist.
Hadde ikke vært snakk om en 4. selv om det hadde vært mulig
Nei, jeg er også veldig skeptisk til det der... Hadde en fra sector alarm på døra som prøvde å selge meg alarm og han sa når han sto å forklarte at "det er enklere om jeg kommer inn".Skal kose megspesielt ikke nå med masse kynnere. Gir ikke bort nøkkelen altså! Det var mannen enig i og da kommer ikke jeg inn igjen haha
![]()
Haha, bra du fant rett listeHaha, når jeg ikke fant meg selv på lista, så har jeg jo sett på lista for februar... skjønte ikke hvordan jeg kunne ramle helt ut av lista på ei uke.. Har 441 innlegg jo![]()
Noen ganger i vel høyt tempo daJa, det er gøy detDa går det unna
![]()
God kveldGod kveldvært på farten i dag, med jobb først. Vært å handla litt og nå skal det pakkes til hyttetur i morgen
Da ligger den trygt til jeg kommer hjemI to uker![]()
Ligger flat i sofa og skal legge meg nåStrikkepinner i hendene og kvikklunsj.. Elsker priskrigen!!!hva gjør dere?
Ja, det gjelder å henge med! Øvelse gjør mester er det ikke slik?Noen ganger i vel høyt tempo da
Spesielt i starten av måneden.
TakkVelkommen hjem! Håper dere har fått lada batteriene og kosa dere masse![]()
Hvor har dere vært?Takk
Ja jeg har masse energi kjenner jeg og vi har virkelig hatt en fin ferie!!
Stemmer bra detJa, det gjelder å henge med! Øvelse gjør mester er det ikke slik?![]()
åjaKurs med jobben
kjenner følelsenMannen dro på spillekveld så da er jeg hjemme med snuppa som ikke sover. Hun har hatt forstoppelse så mulig det er noe hun ikke tåler eller er uvantliker ikke at han bare kommer å sier at han drar sånn brått snufs
![]()
jobba på postenTakk for svar
Da går det bra![]()
skattenSjekke hva?![]()
UlefosHvor skal du på tur?
god kveldGod kveld![]()
Takk takkGod kveld
Kos dere på hyttetur!
Ingenting så lenge jeg har sokker på. Går jeg uten sokker henger han seg på ene fotenHehe, men de kan være ordentlig kosete ogsåHva gjør h*n med føttene da?
Ikke dårlig med så mange multiquotes altsååjaalltid deilig å få mannebeina hjem
kjenner følelsen
jobba på posten![]()
skatten![]()
Ulefos
god kveld![]()
Takk takksatser på bra vær