Skravletråd Mars!

Det skjønner jeg, prøver å henge med, men er jo på jobb stort sett hele dagen så får ikke skravla sa mye da :meh: Tar det igjen på kvelden etter snuppa har lagt seg ;)
Du får stå på som best du klarer :)
Når det er litt aktivitet kommer innleggene fort ;)

Får ordne meg kvelds mat :p corn flakes med sukker, Fanta og påskeegg. Mannen kjøpte siden han dro på guttekveld :/ liker ikke det som gravid og spesielt ikke når kroppen er uggen. Haha vi glemte å ringe noen som skal sjekke ventilasjon her så må henge opp lapp i kveld om at jeg må ut. For mellom 08-09 er jeg i bhg og å stresse det gidder ikke jeg :p tørr ikke la fremmed folk være her inne jeg nei

Får ordne meg kvelds mat :p corn flakes med sukker, Fanta og påskeegg. Mannen kjøpte siden han dro på guttekveld :/ liker ikke det som gravid og spesielt ikke når kroppen er uggen. Haha vi glemte å ringe noen som skal sjekke ventilasjon her så må henge opp lapp i kveld om at jeg må ut. For mellom 08-09 er jeg i bhg og å stresse det gidder ikke jeg :p tørr ikke la fremmed folk være her inne jeg nei
Omtenksomt av han da å kjøpe inn litt godis :) Spis det som frister mest ;) Stresse er ikke noe vits, det har jeg funnet ut!

Godt å høre :)
Skal på kontroll i morgen :) morkaken min er på fremre vegg, men er dypt sittende så helst litt til her sa de :p babyen sliter visst med å få hodet ned da den er i veien x)
Håper den har flyttet på seg mer i morgen :)
Ja, jeg er veldig glad nå, frisk bebis! :)

Omtenksomt av han da å kjøpe inn litt godis :) Spis det som frister mest ;) Stresse er ikke noe vits, det har jeg funnet ut!
Skal kose meg :) spesielt ikke nå med masse kynnere. Gir ikke bort nøkkelen altså! Det var mannen enig i og da kommer ikke jeg inn igjen haha :p

Back
Topp