Ja sånn veldig snartSå gøy, får jeg se?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja sånn veldig snartSå gøy, får jeg se?
He he du synes det du ogsåVeldig overbevisende![]()
Du får stå på som best du klarerDet skjønner jeg, prøver å henge med, men er jo på jobb stort sett hele dagen så får ikke skravla sa mye daTar det igjen på kvelden etter snuppa har lagt seg
![]()
Ja, det er gøy detDu får stå på som best du klarer
Når det er litt aktivitet kommer innleggene fort![]()
God kveld i heimenGod kveld![]()
Ikke mer enn en fornærma katt som ble kliss våt da mannen var lei av at han griste med vannskålaGod kveld i heimenSkjer det noe spennende?
Omtenksomt av han da å kjøpe inn litt godisFår ordne meg kvelds matcorn flakes med sukker, Fanta og påskeegg. Mannen kjøpte siden han dro på guttekveld :/ liker ikke det som gravid og spesielt ikke når kroppen er uggen. Haha vi glemte å ringe noen som skal sjekke ventilasjon her så må henge opp lapp i kveld om at jeg må ut. For mellom 08-09 er jeg i bhg og å stresse det gidder ikke jeg
tørr ikke la fremmed folk være her inne jeg nei
HahaIkke mer enn en fornærma katt som ble kliss våt da mannen var lei av at han griste med vannskåla![]()
Elsker katter og deres pøbelstreker Vår er en skikkelig pøbelHahaElsker katter og deres pøbelstreker
![]()
Håper den har flyttet på seg mer i morgenGodt å høre![]()
Skal på kontroll i morgenmorkaken min er på fremre vegg, men er dypt sittende så helst litt til her sa de
babyen sliter visst med å få hodet ned da den er i veien x)
Så spennende5. NovemberSå blir travle mnd fremover og spesielt etter fødselen
![]()
Nei. Foruten å være på listen. ellers innlegg og tråderJada, det er greit. Var vel ikke krav til plassering denne mnd?
Hvor mange har du nå da?Dere er råe altsåHvordan klarer dere det? Prøver iherdig å skravle, men er ikke i nærheten av 700
![]()
Skal kose megOmtenksomt av han da å kjøpe inn litt godisSpis det som frister mest
Stresse er ikke noe vits, det har jeg funnet ut!
Gleder megJa sånn veldig snart
Satser på detHåper den har flyttet på seg mer i morgen![]()
Ja, jeg er veldig glad nå, frisk bebis!![]()
Hehe, men de kan være ordentlig kosete ogsåVår er en skikkelig pøbelog har visst en kjærlighet for føtter
![]()
Så spennendeDa er det avgårde å hente brudekjolenGleeeeder emg sånn
Husker nesten ikke hvordan den var på siden jeg var der å prøvde den
Snakkes sener damer
![]()