Skravletråd Mars!

Lurer litt på hvor mye blod det pleier å være under festeblødning? :-) Hatt to rare menstruasjoner nå, spesielt den siste hvor blødningene kom og gikk, stoppet helt, og kom litt igjen før det stoppet helt opp. Hatt enormt trykk i underlivet, vondt/ øm nedentil, ømme bryster, mye kvalme i flere dager. Nå er alle symptomene vekke igjen utenom at jeg føler meg oppblåst, og sliten. Begynner å lure på om jeg er på pp3 eller om vi har klart det :-) ?
Lykke til med testing:)

Skal kose meg :) spesielt ikke nå med masse kynnere. Gir ikke bort nøkkelen altså! Det var mannen enig i og da kommer ikke jeg inn igjen haha :p
Nei, jeg er også veldig skeptisk til det der... Hadde en fra sector alarm på døra som prøvde å selge meg alarm og han sa når han sto å forklarte at "det er enklere om jeg kommer inn".:eek:o_O Var alene og det kom ikke på tale om han skulle inn til meg. Så da var det takk og farvel!

Kurs med jobben
åja :) alltid deilig å få mannebeina hjem
Mannen dro på spillekveld så da er jeg hjemme med snuppa som ikke sover. Hun har hatt forstoppelse så mulig det er noe hun ikke tåler eller er uvant :p liker ikke at han bare kommer å sier at han drar sånn brått snufs :(
kjenner følelsen
Takk for svar:)
Da går det bra:)
jobba på posten :P
skatten :)
Hvor skal du på tur?
Ulefos :)
god kveld :D
God kveld:D
Kos dere på hyttetur!
Takk takk :) satser på bra vær

åja :) alltid deilig å få mannebeina hjem
kjenner følelsen
jobba på posten :P
skatten :)
Ulefos :)
god kveld :D

Takk takk :) satser på bra vær
Ikke dårlig med så mange multiquotes altså ;)
Da får jeg klage til deg om det ikke stemmer :p

Back
Topp