14 dagerHvor lenge kan en pakke ligge på butikken før den går i retur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
14 dagerHvor lenge kan en pakke ligge på butikken før den går i retur?
Var redd det bare var ei uke, men da går det bra14 dager![]()
Blir tidlig kvelden på meg idagblir hentet med taxi 09:00 og tenkte for en gang skyld å møte bestevenninnen min i morgen
![]()
JaSå koselig
Såbra. Og den var like nydelig som du huska?TakkDet var kjempe gøy, nå henger den trygt hjemme hos forloveren min frem til bryllupet
![]()
Håper det gikk bra daLaaaang dag med ny runde glukosebelastning. To timer har aldri gått så tregt før![]()
Ååja. Vi hadde aldri sånt når jeg var yngreHar på fotballen vi og. Men ikke på dans og svømming
Takk. Vil bare ned til matctvektaJa det går utrolig fort!! Lykke til med vekta. Er utrolig glad jeg slapp å jobbe for den. Ungene gjorde jobben for meg![]()
Det gikk braHåper det gikk bra da![]()
Lurt å ha det. Dog hadde vi aldri sånt da jeg var yngreMå ha det![]()
Ja. Mottakerene ble iallefall fornøydeHørtes fint ut![]()
Oi, det var ikke mye.Blir snart shopping stopp her. Kun det vi absolutt må ha![]()
Snuppa har fått fylt opp garderoben sin litt med str 98. 92 er akkurat passe nå![]()
Lillegutt har det meste. Vi mangler bare små ting så veldig glad for det![]()
Blir ganske strengt her når mannen kun får 62% av lønnen sin fra april mnd ja
JeppSåbra. Og den var like nydelig som du huska?![]()
Permittering i påvente av å jobbe på bygg. Så blir dagpenger da og det er 62%Oi, det var ikke mye.
Redusert stilling?
Er vel ingen vei tilbake nå da.Tror jeg blir sprø av mannen.
Han er ikke lenger like fornøyd med at jeg steriliserte meg i forbindelse med keisersnittet.
Hallo, vi har 3 barn og jeg hadde et jævlig svangerskap sist.
Hadde ikke vært snakk om en 4. selv om det hadde vært mulig
Så utrolig kjedelig.Permittering i påvente av å jobbe på bygg. Så blir dagpenger da og det er 62%
Hehe, det er braJa. Mottakerene ble iallefall fornøyde![]()