Kjekt på travle dager. Blir nok noen pølser her også neste ukeDet letteste man kan finne
pølse ig brød
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt på travle dager. Blir nok noen pølser her også neste ukeDet letteste man kan finne
pølse ig brød
Trodde liksom det var poenget jaHe he mhm må jo det
Det gikk veldig bra. Men godt å ha det overstått også. Vært en bra dag?Så bra!! Du er heldig!!
Hvordan var dåpen? Gikk alt bra!?![]()
Ja det er jo det :O vet de hvorfor det var så lavt?Jepp! Men kjørte likevel hjem den dagen og følte meg bare litt dårligså når vi fant det ut ble det et lite sjokk. Er jo egentlig farlig å kjøre i den tilstanden.
![]()
14 dager fra du får varsel om at den har kommetHvor lenge kan en pakke ligge på butikken før den går i retur?
Da går det heldigvis bra14 dager fra du får varsel om at den har kommet![]()
Helt greit i dag. Jeg kunne sovnet på sekundrt..Kjekt på travle dager. Blir nok noen pølser her også neste uke![]()
Om den har sporingsnummer kan du følge med derDa går det heldigvis bra
Tror ikke den rekker komme før jeg tar påskeferie.
Må legge deg tidlig daHelt greit i dag. Jeg kunne sovnet på sekundrt..
Skulle gjerne gjort det men det skjer vel ikke..Må legge deg tidlig da![]()
Legen snakket om at kroppen overproduserte insulin, men tror ikke de helt vet hvorfor selvJa det er jo det :O vet de hvorfor det var så lavt?
Får prøve daSkulle gjerne gjort det men det skjer vel ikke..
Fant ikke noe sporingsnummer, skulle visst komme i egen mail. Kommer vel i morgen det daOm den har sporingsnummer kan du følge med der![]()
Såpass jaLegen snakket om at kroppen overproduserte insulin, men tror ikke de helt vet hvorfor selv![]()
Ja det får du nok daFant ikke noe sporingsnummer, skulle visst komme i egen mail. Kommer vel i morgen det da![]()
Ja i morgenFår prøve da
Må gjøre det i morgen daJa i morgen![]()