Enig med deg derJa kunne heller tenkt meg at snøen lå litt hvis vi først fikk litt. Her er det også mye grus ute på veien. Skal bli godt å få det vekk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med deg derJa kunne heller tenkt meg at snøen lå litt hvis vi først fikk litt. Her er det også mye grus ute på veien. Skal bli godt å få det vekk
Det var vel noe optimistiskJadesverre
satser på sånn 20 grader imorgen! haha
Ja, han var jo ikke med på oulSå spennende![]()
Og nå snør det tett. Gjett ei som ikke gleder seg til å måke idag!Er det ikke typisk:-/
Ja. i vårt tilfelle stemmer det iallefallDet som er deilig, hørt at gutter er noen år bak jentene, så for dere er det jo helt perfekt tenker jegJeg er 27 og sambo blir 26
Så merker at han er litt yngre i huet
Men han kom seg veldig etter vi fikk barn
Så han har absolutt blitt mer voksen
![]()
Fikk meg helt ny vennekrets etter jeg ble sammen med han, godt at dere er på vei til å bli kjent med nyeDessverre så skjer det i de fleste tilfeller, opplevde det samme, mistet en del venner etter vi fikk barn vi også, men vi ble fort kjent med mange nye par etter jenta begynte i barnehagen
Hvor har dere flyttet?
Ja han sovnet heldigvisUff kjenner meg igjenhåper mini sovner snart <3
Ja. Eller plutselig mange 10 innlegg og ingen skravlerJa, jeg hater at det skal bli stress![]()
Så braJa, han var jo ikke med på oul![]()
Etter litt om og men så var alt greit, brukte litt tid på hodet idag også,men cystene var vekk. Hurra!![]()
Bare littDet var vel noe optimistisk![]()
Kan ikke ta sjansen på detJa. Eller plutselig mange 10 innlegg og ingen skravler![]()
Høres og ser ut som det blir vinter litt til hos dere altsåBare litt![]()
Absolutt ikke!Kan ikke ta sjansen på det![]()
Får vel sommer i augustHøres og ser ut som det blir vinter litt til hos dere altså![]()
5 er jo ikkje mye daAbsolutt ikke!bare jeg husker å få starta 5 nye tråder nå
![]()
Neida. Men må få til tråder som ikke nylig er starta og5 er jo ikkje mye da
Det klarer du lett.
Det er en fordel jaNeida. Men må få til tråder som ikke nylig er starta og![]()
Hehe. Vi har det egentlig sommervarmt i juli og august. August er god måned her oppeEr det ikke da sommeren er over?![]()
![]()
Ikke santDet er en fordel ja![]()
![]()
Spent på sommeren i årHehe. Vi har det egentlig sommervarmt i juli og august. August er god måned her oppe![]()