Skravletråd Mars!

Ja kunne heller tenkt meg at snøen lå litt hvis vi først fikk litt. Her er det også mye grus ute på veien. Skal bli godt å få det vekk
Enig med deg der:)

Det som er deilig, hørt at gutter er noen år bak jentene, så for dere er det jo helt perfekt tenker jeg :) Jeg er 27 og sambo blir 26 :) Så merker at han er litt yngre i huet:D Men han kom seg veldig etter vi fikk barn :) Så han har absolutt blitt mer voksen :)

Fikk meg helt ny vennekrets etter jeg ble sammen med han, godt at dere er på vei til å bli kjent med nye;) Dessverre så skjer det i de fleste tilfeller, opplevde det samme, mistet en del venner etter vi fikk barn vi også, men vi ble fort kjent med mange nye par etter jenta begynte i barnehagen :) Hvor har dere flyttet?
Ja. i vårt tilfelle stemmer det iallefall :p

Her ble han og litt mer voksen i prioriteringene sine etter han ble pappa :)

Ja.er vel ikke helt uvanlig :/ blir vel kjent med enda flere når hun starter i bhg til høsten :) Vi har flytta tilbake til begges hjemplass. Bodde i Harstad i troms før :) og flytta noen timer nordover :)

Ja, han var jo ikke med på oul :)
Etter litt om og men så var alt greit, brukte litt tid på hodet idag også,men cystene var vekk. Hurra! :)
Så bra :-). Og så gøy for gubben også å få med seg ul:-). Skal på ny ul i neste uke og gleder meg:-)

Back
Topp