Så hyggeligDet har vi på jobb i morgen
Da fikk han dårlig samvittighet stakkarsFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hyggeligDet har vi på jobb i morgen
Da fikk han dårlig samvittighet stakkarsIkke så farlig om jeg mangler litt. Har tre dager etter påske ogsåIkke santskal du være i mål til påske?
![]()
Kos dere med ultralydVenter på ultralyd timen minmannen er med å skal få se tuppa ♡
Det var noen år det, men det gjør jo ikke noeJa. Og veldig merkelig. Men er nok mye med at han er 9 år eldre enn megsøstrene våre er jevngamle. Vi har til og med alle samme gått på samme skole i alle år
Ja, den er ganske grei. Og de kommer godt overens![]()

Veldig greit å komme seg i mål tidligIkke så farlig om jeg mangler litt. Har tre dager etter påske også
Men greit å ikke mangle for mye![]()
Har han vært med før?♡Venter på ultralyd timen minmannen er med å skal få se tuppa ♡
Shaise.. ikke verst dere! Er huset gammelt fra før da?Rubbel og bit,alt som ikke gjøres noe med et yttertaket (det var så og si nytt da vi kjøpte) og deler av stenderverk (noe byttes siden vi flytter på ganske mange vegger )![]()
Ja kunne heller tenkt meg at snøen lå litt hvis vi først fikk litt. Her er det også mye grus ute på veien. Skal bli godt å få det vekkDet er jo kjipt da:/
Her har vi en del snø, men det varierer jo veldig. Nå har vi mest regn. Gleder meg til gater og fortau skal kostes
Enorme menger grus overalt nå:/
JaMå ha litt mer plussgrader for at snøen skal smelte![]()
Ser ut som dere har fått litt ja.![]()
Endel. På tirsdag var garasjetaket fritt før snø, veiene bare og opp til huset så vi endelig underlaget![]()
Så spennendeVenter på ultralyd timen minmannen er med å skal få se tuppa ♡
Neida,vi passer utmerket sammen så merker ikke til de åreneDet var noen år det, men det gjør jo ikke noeHer er det minus, han er et år yngre enn meg
Har dere samme vennkrets ca også da?
Så det var en del snø hos deg ja![]()
Nå er det opphold. For første gang siden tirsdag kveldSer ut som dere har fått litt ja.
Er det ikke typisk:-/Nå er det opphold. For første gang siden tirsdag kveld
Edit: akkurat i det jeg trykka post, begynte det igjen å snø![]()
Det som er deilig, hørt at gutter er noen år bak jentene, så for dere er det jo helt perfekt tenker jegNeida,vi passer utmerket sammen så merker ikke til de årenejeg er litt "voksen" og han litt motsatt. Så det funker
Hvor gammel er du da? Vi har ikke samme vennekrets fra før, men omgås de samme nåvi er nylig flytta så påtur å bli kjent med flere.
Vi hadde veldig mange venner vi hang ofte med der vi bodde før..inntil jeg ble gravid og dårlig. Så kom frøkna. Alle som sa de skulle komme og vi skulle fremdeles henge sammen, slutta å ta kontakt eller dro på ting uten å spørre en av oss :/plutselig var ikke vi så spennende når vi hadde en unge å ta vare påegentlig litt trist. Men jeg har fått flere gode venner her vi siden vi flytta for en måned siden.
![]()
Uff kjenner meg igjenBlir så irritert på gubben. Vært på babysvømming og mini var som vanlig stuptrøtt etterpå. Skulle inn og betale for parkeringen og gubben hadde selvsagt kjøpt seg vaffel og kaffe. Jeg sa vi egentlig måtte komme oss hjem slik mini fikk spist litt og sove da han er stuptrøtt. Det hadde ikke gubben tenkt på og vi måtte også innom butikken på veien. Nå har han gått for å lufte hund før jeg må på kveldsvakt, jeg sitter med en unge som ikke skal sove og er sulten selv
TypiskBlir så irritert på gubben. Vært på babysvømming og mini var som vanlig stuptrøtt etterpå. Skulle inn og betale for parkeringen og gubben hadde selvsagt kjøpt seg vaffel og kaffe. Jeg sa vi egentlig måtte komme oss hjem slik mini fikk spist litt og sove da han er stuptrøtt. Det hadde ikke gubben tenkt på og vi måtte også innom butikken på veien. Nå har han gått for å lufte hund før jeg må på kveldsvakt, jeg sitter med en unge som ikke skal sove og er sulten selv
Noen ganger tenker de ikke lenger enn snuta rekker
Ja, jeg hater at det skal bli stressVeldig greit å komme seg i mål tidlig![]()