Skravletråd Mars!

Det har vi på jobb i morgen
Så hyggelig :) Litt komisk med det der, for jeg nevnte for samboeren min at det var påskeforkost i barnehagen i dag og etter han hadde dratt på jobb så sa jeg at det hadde vært hyggelig om han ble med, og da svarte han at han tenkte vel ikke være med på jobben min for å spise frokosto_O Da hadde han ikke fått med seg at jeg hadde sagt at det var i barnehagen:hilarious: Da fikk han dårlig samvittighet stakkars:(

Venter på ultralyd timen min :-) mannen er med å skal få se tuppa ♡

Ja. Og veldig merkelig. Men er nok mye med at han er 9 år eldre enn meg :p søstrene våre er jevngamle. Vi har til og med alle samme gått på samme skole i alle år :p

Ja, den er ganske grei. Og de kommer godt overens :)
Det var noen år det, men det gjør jo ikke noe :) Her er det minus, han er et år yngre enn meg :p Har dere samme vennkrets ca også da?

Så det var en del snø hos deg ja :):hilarious:

Rubbel og bit,alt som ikke gjøres noe med et yttertaket (det var så og si nytt da vi kjøpte) og deler av stenderverk (noe byttes siden vi flytter på ganske mange vegger ) :)
Shaise.. ikke verst dere! Er huset gammelt fra før da?:)

Det er jo kjipt da:/
Her har vi en del snø, men det varierer jo veldig. Nå har vi mest regn. Gleder meg til gater og fortau skal kostes:)
Enorme menger grus overalt nå:/
Ja kunne heller tenkt meg at snøen lå litt hvis vi først fikk litt. Her er det også mye grus ute på veien. Skal bli godt å få det vekk

038547da405e269f5eb06e5ead86b988

Endel. På tirsdag var garasjetaket fritt før snø, veiene bare og opp til huset så vi endelig underlaget :p
Ser ut som dere har fått litt ja.

Det var noen år det, men det gjør jo ikke noe :) Her er det minus, han er et år yngre enn meg :p Har dere samme vennkrets ca også da?

Så det var en del snø hos deg ja :):hilarious:
Neida,vi passer utmerket sammen så merker ikke til de årene :p jeg er litt "voksen" og han litt motsatt. Så det funker :p

Hvor gammel er du da? Vi har ikke samme vennekrets fra før, men omgås de samme nå :p vi er nylig flytta så påtur å bli kjent med flere.

Vi hadde veldig mange venner vi hang ofte med der vi bodde før..inntil jeg ble gravid og dårlig. Så kom frøkna. Alle som sa de skulle komme og vi skulle fremdeles henge sammen, slutta å ta kontakt eller dro på ting uten å spørre en av oss :/plutselig var ikke vi så spennende når vi hadde en unge å ta vare på :( egentlig litt trist. Men jeg har fått flere gode venner her vi siden vi flytta for en måned siden. :)

Blir så irritert på gubben. Vært på babysvømming og mini var som vanlig stuptrøtt etterpå. Skulle inn og betale for parkeringen og gubben hadde selvsagt kjøpt seg vaffel og kaffe. Jeg sa vi egentlig måtte komme oss hjem slik mini fikk spist litt og sove da han er stuptrøtt. Det hadde ikke gubben tenkt på og vi måtte også innom butikken på veien. Nå har han gått for å lufte hund før jeg må på kveldsvakt, jeg sitter med en unge som ikke skal sove og er sulten selv

Neida,vi passer utmerket sammen så merker ikke til de årene :p jeg er litt "voksen" og han litt motsatt. Så det funker :p

Hvor gammel er du da? Vi har ikke samme vennekrets fra før, men omgås de samme nå :p vi er nylig flytta så påtur å bli kjent med flere.

Vi hadde veldig mange venner vi hang ofte med der vi bodde før..inntil jeg ble gravid og dårlig. Så kom frøkna. Alle som sa de skulle komme og vi skulle fremdeles henge sammen, slutta å ta kontakt eller dro på ting uten å spørre en av oss :/plutselig var ikke vi så spennende når vi hadde en unge å ta vare på :( egentlig litt trist. Men jeg har fått flere gode venner her vi siden vi flytta for en måned siden. :)
Det som er deilig, hørt at gutter er noen år bak jentene, så for dere er det jo helt perfekt tenker jeg :) Jeg er 27 og sambo blir 26 :) Så merker at han er litt yngre i huet:D Men han kom seg veldig etter vi fikk barn :) Så han har absolutt blitt mer voksen :)

Fikk meg helt ny vennekrets etter jeg ble sammen med han, godt at dere er på vei til å bli kjent med nye;) Dessverre så skjer det i de fleste tilfeller, opplevde det samme, mistet en del venner etter vi fikk barn vi også, men vi ble fort kjent med mange nye par etter jenta begynte i barnehagen :) Hvor har dere flyttet?

Blir så irritert på gubben. Vært på babysvømming og mini var som vanlig stuptrøtt etterpå. Skulle inn og betale for parkeringen og gubben hadde selvsagt kjøpt seg vaffel og kaffe. Jeg sa vi egentlig måtte komme oss hjem slik mini fikk spist litt og sove da han er stuptrøtt. Det hadde ikke gubben tenkt på og vi måtte også innom butikken på veien. Nå har han gått for å lufte hund før jeg må på kveldsvakt, jeg sitter med en unge som ikke skal sove og er sulten selv
Uff kjenner meg igjen :( håper mini sovner snart <3

Typisk:wideyed: Noen ganger tenker de ikke lenger enn snuta rekker:confused: Håper du får i deg litt mat, så blodsukkeret ikke daler helt :smug:

Back
Topp