Haha, å nei du.. nå har jeg begynt på nytt sikkert 3-4 ganger, så nå gidder jeg ikke begynne forfra igjenFest et kamera ovenfra og filmhaha.lag en ny og film til meg
Hihih
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, å nei du.. nå har jeg begynt på nytt sikkert 3-4 ganger, så nå gidder jeg ikke begynne forfra igjenFest et kamera ovenfra og filmhaha.lag en ny og film til meg
Hihih
![]()
Hehe, ja ikke santJa det er så kos, alle barna er så søte og spør så mange morsomme spm"hvem er du mammaen til" hihi
Skal hente brudekjolen min i dag, gleeeeseer meg
![]()
Legen ville sjekke alt og er faktisk noen som har det uten symptomer. Så legen mener alle burde taHvorfor måtte du ta nå da?
Så bra. Jepp. 2 dagen der det snør i ett. Var påtur å bli vår her om dagenDet var veldig koselig, så søte de små altsåSnø? Det hørtes kjedelig ut
Jeg skal hente brudekjolen min i dag
![]()
Bestefar kommer etterpåÅåh. Da måttr du vel bli hentet da
Hihi. Lag ny når du er ferdig med denneHaha, å nei du.. nå har jeg begynt på nytt sikkert 3-4 ganger, så nå gidder jeg ikke begynne forfra igjen![]()
Ja der blir så spennendeHehe, ja ikke santSøte barn
![]()
Ååå, brudekjole!! SpennendeNår skal du gifte deg?
SupertBestefar kommer etterpå![]()
Ja, det kan godt hende jeg gjør! Kommer til å få nok stoff til å lage to stk i hvert fall. Lage en å prøve å selge, hvis den blir fin, kanskje? Eller lage en i større størrelse og spare på til den passer?Hihi. Lag ny når du er ferdig med denne![]()
God ide beggeJa, det kan godt hende jeg gjør! Kommer til å få nok stoff til å lage to stk i hvert fall. Lage en å prøve å selge, hvis den blir fin, kanskje? Eller lage en i større størrelse og spare på til den passer?
Har en del igjen jeg også, men stresser ikke alt for mye med det når jeg fullammerJaa :/ spiser jo ingenting snop eller brus eller noe sånt heller. Aldri
Har 14.7 kg igjen til matchvekta mi som jeg trives i![]()
Så bra. Jepp. 2 dagen der det snør i ett. Var påtur å bli vår her om dagen
Når gifter du deg?![]()
Tipptopp tommel oppStår til i dag da?
Kanskje det jaGod ide beggefår kjøpe mer stoff og både lage større og å selge
![]()
Samme får jeg med strikkingKanskje det jakan finne mye fint stoff på salg også, siden man ikke trenger store biten liksom. Men jeg er veldig spnn i rykk og napp når det kommer til håndarbeid. Får blod på tann og hekler iherdig en periode, for så å få periode hvor jeg ikke gjør noen tingm
Okei. Litt skummelt om man har det uten symptomer da:/Legen ville sjekke alt og er faktisk noen som har det uten symptomer. Så legen mener alle burde ta![]()
Solen skinner og humøret på toppTipptopp tommel oppDer ?
Høres deilig utSolen skinner og humøret på topp![]()
Jeg ammer ikke, så derfor kjører jeg hardt ut med ketolysekurenHar en del igjen jeg også, men stresser ikke alt for mye med det når jeg fullammer
Satser på at det blir i løpet av året![]()