Skravletråd Mars!

Ja det er så kos, alle barna er så søte og spør så mange morsomme spm :) "hvem er du mammaen til" hihi :) Skal hente brudekjolen min i dag, gleeeeseer meg :happy:
Hehe, ja ikke sant:) Søte barn :)

Ååå, brudekjole!! Spennende :) Når skal du gifte deg?

Det var veldig koselig, så søte de små altså :) Snø? Det hørtes kjedelig ut :( Jeg skal hente brudekjolen min i dag :happy:
Så bra. Jepp. 2 dagen der det snør i ett. Var påtur å bli vår her om dagen :p

Når gifter du deg?:D

Hehe, ja ikke sant:) Søte barn :)

Ååå, brudekjole!! Spennende :) Når skal du gifte deg?
Ja der blir så spennende:) den er ferdig så skal dit for å prøve og ta den med meg hjem :) Skulle egentlig i september men siden jeg ble gravid og fikk termin i september så flyttet vi det til november :)

Hihi. Lag ny når du er ferdig med denne :p
Ja, det kan godt hende jeg gjør! Kommer til å få nok stoff til å lage to stk i hvert fall. Lage en å prøve å selge, hvis den blir fin, kanskje? Eller lage en i større størrelse og spare på til den passer?

Ja, det kan godt hende jeg gjør! Kommer til å få nok stoff til å lage to stk i hvert fall. Lage en å prøve å selge, hvis den blir fin, kanskje? Eller lage en i større størrelse og spare på til den passer?
God ide begge :p får kjøpe mer stoff og både lage større og å selge :p

Jaa :/ spiser jo ingenting snop eller brus eller noe sånt heller. Aldri

Har 14.7 kg igjen til matchvekta mi som jeg trives i :)
Har en del igjen jeg også, men stresser ikke alt for mye med det når jeg fullammer:)
Satser på at det blir i løpet av året:)

Så bra. Jepp. 2 dagen der det snør i ett. Var påtur å bli vår her om dagen :p

Når gifter du deg?:D

Den er kjip:( Ble litt stressa da det var tåke her i dag, tenkte med en gang at det var kommet masse snø, men heldigvis ikke :)

Egentlig sept, men siden jeg er gravid og skal ha i sept, flyttet vi til november ;)

God ide begge :p får kjøpe mer stoff og både lage større og å selge :p
Kanskje det ja :) kan finne mye fint stoff på salg også, siden man ikke trenger store biten liksom. Men jeg er veldig spnn i rykk og napp når det kommer til håndarbeid. Får blod på tann og hekler iherdig en periode, for så å få periode hvor jeg ikke gjør noen tingm

Kanskje det ja :) kan finne mye fint stoff på salg også, siden man ikke trenger store biten liksom. Men jeg er veldig spnn i rykk og napp når det kommer til håndarbeid. Får blod på tann og hekler iherdig en periode, for så å få periode hvor jeg ikke gjør noen tingm
Samme får jeg med strikking :) Kan gå i ett og kun sitte å gjøre det også plutselig så blir det liggende en stund :p

Har en del igjen jeg også, men stresser ikke alt for mye med det når jeg fullammer:)
Satser på at det blir i løpet av året:)
Jeg ammer ikke, så derfor kjører jeg hardt ut med ketolysekuren :p

Back
Topp