Jobbsøking

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Jeg søkte på en jobb med frist 29.02
Det var ikke opplyst om noen startdato, så jeg tenker de vil ha en som kan begynne ganske snart.

Noen som har noen erfaring med hvor lang tid det pleier å ta før man får svar på søknad? :)

Jeg søkte på en jobb med frist 29.02
Det var ikke opplyst om noen startdato, så jeg tenker de vil ha en som kan begynne ganske snart.

Noen som har noen erfaring med hvor lang tid det pleier å ta før man får svar på søknad? :)

Det varierer veldig!
Hvis du har telefonnummeret til referansepersonen ville jeg ringt å spurt ;)

Jeg har opplevd å vente 2 mnder etter frist før jeg har fått svar, og jeg har også opplevd å sende søknad for å så bli innkallet til intervju dagen etterpå hvor jeg fikk jobben senere samme dag ;p så det varierer veldig :)

Lykke til med jobbsøkingen :)

Tror det tok 2-3 uker fra søknadsfristen gikk ut til innkalling til intervju kom.

Lykke til med jobbsøkingen :)

Tror det tok 2-3 uker fra søknadsfristen gikk ut til innkalling til intervju kom.
Takk. Fikk avslag på den jeg søkte på her:(
Men vil tro det er nok av ingeniører som har søkt, som ble satt foran meg i rekka.

Får bare fortsette å lete. Også tenkte jeg å ta noen nettkurs så jeg er bedre rusta til å starte eget:)

Jeg har opplevd at det har tatt flere måneder etter fristen, om jeg ikke har fått jobben.

Back
Topp