Så ingenting på ul

Bellabeco

Andre møte med forumet
Jeg var hos gyn i går for å vanlig sjekk og da tok hun innvendig ul også, men så ingenting. fler som har fått tidlig ul hvor de ikke har sett noe?
Har lest om fler tilfeller heldigvis.

Skal heldigvis tilbake etter påske på ny ul, og levere blodprøve over to dager nå for å måle hcg, hun antok at jeg kunne være kortere på vei enn beregnet.

Hvor langt på vei er du?

Har ikke opplevd det selv, men har heller aldri tatt innvendig ul da.
Håper hun har rett og at du bare er litt kortere på vei og at du får se en liten en etter påske:)

Det er vanskelig å se noe før uke 6 har jeg fått beskjed om. Håper alt er ok

Trodde man så et "sort hull" uansett, men håper jeg tar feil!

Håper du får se noe etter Påske. Jeg har bare tatt så tidlig som uke 8 og da kunne man se godt.

Jeg var på utvendig 5+6.
Han så "posen" men ikke noe i den enda..
Men det var nok bare for tidlig å se..

Håper dere ser mer etter påske! Har ny time da jeg også! :)

Jeg tok 4+1. Var kun fortykket slimhinne. Så ikke noe annet. Skal tilbake etter påske.

Jeg ble overasket over å se hjertet i uke 5+5. Håper dere ser mer etter påske❤️

Hater å vente, men det må til. Hun nevnte at slimhinnenene så veldig bra ut. Så jeg får smøre meg med tålmodighet :happy:

Håper dere ser mer når du skal tilbake :-D Hvis du er litt kortere på vei, er det vel ikke så mye som skal til før det da er for tidlig å se noe :-)

Jeg har akkurat vært gjennom det der. Var på tidlig ul rundt 5+4 fordi alle symptomer forsvant. Han så ingenting, bare en tom livmor, og mente jeg kunne hatt en BO. Målte hcg med to dagers mellomrom, som det viste seg steg, ny ultralyd 6+3 og fikk se foster med bankende hjerte. Tror det er helt i grenseland hva de klarer å se så tidlig, selv med innvendig ul.

Har desverre ingen oppløftende ord for da jeg var på ul 5+5 med første så vi et bankende hjerte :)
Men du kan jo ha hatt sen eggløsning og dermed være kortere på vei :)

Back
Topp