Skravletråd Mars!

Nå må trappegrinda opp! Leker i mellomgangen med frøkna og hun forsøker seg på trappa. Visste ikke at hun var kommet så langt at hun lett klatra tre fire trinn opp :p (stod selvfølgelig å passa på) :) så nå er hun iallefall mobil :p

Puhh.. Sliten jeg nå...
Hvert noen hektiske dager :)

Hvordan går det jenter?
Jeg skal på jobb om noen timer. Dere skal i dag?
Går greit her. Sliter med noen magesmerter for tiden :/

Hvordan går det på jobb da?:)

Nå sitter jeg i senga med ei frøken som er besatt at å stå i senga og se ut av vinduet istedenfor å sove :p

Går greit her. Sliter med noen magesmerter for tiden :/

Hvordan går det på jobb da?:)

Nå sitter jeg i senga med ei frøken som er besatt at å stå i senga og se ut av vinduet istedenfor å sove :p
Jobb går supert! kjempe deilig å være tilbake.
Magesmerter er noe dritt.. Jeg har hatt livmorskramper siden jeg var 16. Er skikkelig hat!

Knøtte her har skjønt at han kan stå i sprinkelsenga. Så han driver å reiser seg hele tiden :hilarious:

Jobb går supert! kjempe deilig å være tilbake.
Magesmerter er noe dritt.. Jeg har hatt livmorskramper siden jeg var 16. Er skikkelig hat!

Knøtte her har skjønt at han kan stå i sprinkelsenga. Så han driver å reiser seg hele tiden :hilarious:
Hvordan kjennes det ut? Og når få du det?jeg finner ikke ut hva det er :S

Hvordan kjennes det ut? Og når få du det?jeg finner ikke ut hva det er :S

Kjennes ut som noen stikker en strikkepinne inn ett sted nedenfor navlen min og vrir den rundt.
De har fremdeles ikke funnet ut hva det er. Har hvert på alt av tester bortsett fra trommel.
Det kommer nå og da. Er ikke noe logikk i det i det hele tatt. Kommer når som helst, i forskjellige styrker.
Noen ganger ligger jeg i fosterstilling i senga i 1 time, andre ganger varer det i 30 sek.

Kjennes ut som noen stikker en strikkepinne inn ett sted nedenfor navlen min og vrir den rundt.
De har fremdeles ikke funnet ut hva det er. Har hvert på alt av tester bortsett fra trommel.
Det kommer nå og da. Er ikke noe logikk i det i det hele tatt. Kommer når som helst, i forskjellige styrker.
Noen ganger ligger jeg i fosterstilling i senga i 1 time, andre ganger varer det i 30 sek.
Det er sånn følelse jeg og kan si det er! Kanskje det er det da... trommel? Hva er det?

Min smerte er kun lokalisert rett ved siden av navelen på høyre siden. Et punkt på noen cm ca som gjør så vondt at tårene triller når det lommer.
Kommer heller ikke på faste tidspunkt eller like sterkt hver gang.. var på legevakta igår formiddag. Men de fant ingenting (noe jeg egentlig regna med)

Back
Topp