Nå har jeg 507. Noen flere på neste oppdateringHvor mange har du nå da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har jeg 507. Noen flere på neste oppdateringHvor mange har du nå da?
Går greit her. Sliter med noen magesmerter for tiden :/Puhh.. Sliten jeg nå...
Hvert noen hektiske dager
Hvordan går det jenter?
Jeg skal på jobb om noen timer. Dere skal i dag?
Det kan jo gå. Under 300 igjen til fredag daNå har jeg 507. Noen flere på neste oppdatering![]()
Jobb går supert! kjempe deilig å være tilbake.Går greit her. Sliter med noen magesmerter for tiden :/
Hvordan går det på jobb da?
Nå sitter jeg i senga med ei frøken som er besatt at å stå i senga og se ut av vinduet istedenfor å sove![]()

Hvordan kjennes det ut? Og når få du det?jeg finner ikke ut hva det er :SJobb går supert! kjempe deilig å være tilbake.
Magesmerter er noe dritt.. Jeg har hatt livmorskramper siden jeg var 16. Er skikkelig hat!
Knøtte her har skjønt at han kan stå i sprinkelsenga. Så han driver å reiser seg hele tiden![]()
Hvordan kjennes det ut? Og når få du det?jeg finner ikke ut hva det er :S
Er heldigvis tre dager etter påske også. Hvis det er litt liv så kan det gå. 50 om dagen detDet kan jo gå. Under 300 igjen til fredag da![]()
Det er sånn følelse jeg og kan si det er! Kanskje det er det da... trommel? Hva er det?Kjennes ut som noen stikker en strikkepinne inn ett sted nedenfor navlen min og vrir den rundt.
De har fremdeles ikke funnet ut hva det er. Har hvert på alt av tester bortsett fra trommel.
Det kommer nå og da. Er ikke noe logikk i det i det hele tatt. Kommer når som helst, i forskjellige styrker.
Noen ganger ligger jeg i fosterstilling i senga i 1 time, andre ganger varer det i 30 sek.
Det er fullt mulig det! Skal du bort i påska?Er heldigvis tre dager etter påske også. Hvis det er litt liv så kan det gå. 50 om dagen det![]()
Skal på hytta hele påskaDet er fullt mulig det! Skal du bort i påska?![]()
Åh. Så deiligSkal på hytta hele påska
Gleder meg veldig. Lenge siden sist nå..
Her er det vårHvor ble det av våren? Nå snør det faktisk!![]()
Kos dere i dagGod morgen. Hvilke planer har dere idag da? Her skal vi i åpen barnehage på påskelunch idag før jeg skal på kveldsvakt
![]()
Ja noe så veldi ogsåJøss, det var jo kjapt![]()
Typisk min flaksSå kjedelig.. hvorfor skal det skje akkurat dg...
Jeg vil og ha vår. Her er det vinter igjenHer er det vår
Det hadde vært kjipt!
Krysser fingre!

Jamen du skulle jo få de av meg sa jeg![]()